ارسال به دیگران پرینت

سرمربی: تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل اردکان لایق پیروزی بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این تیم مقابل خاتم اردکان لایق پیروزی بود و بازیکنانم توانستند در یک مسابقه بسیار سختی که تیم حریف از حمایت هوادارانش بهره می‌برد، بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی: تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل اردکان لایق پیروزی بود

۵۵آنلاین :

مصطفی کارخانه عصر پنج‌شنبه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال افزود: این پیروزی دلچسب را به تمامی هواداران والیبال ارومیه مدیریت باشگاه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بابت حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تقدیم می‌کنیم.

وی بیان کرد: هنوز اول راه هستیم و امید می‌رود مثل همیشه هواداران حمایت کنند و کمی حوصله به خرج دهند و صبور باشند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این تیم قابلیت فنی بالایی دارد و از همین‌رو کمی نیاز به زمان داریم و من مطمئن هستم آینده خوبی در انتظار تیم والیبال ارومیه است.

«کارخانه» با بیان اینکه کسب پیروزی و سه امتیاز بازی در هفته سوم روحیه مضاعفی را به این تیم تزریق کرد، افزود: جهت انجام بازی هفته چهارم از اردکان راهی مریوان می‌شویم و باید اذعان کرد که بازی در مریوان و مقابل هواداران تیم راهیاب ملل بسیار سخت و دشوار است ولی شهرداری ارومیه برای کسب یک پیروزی دیگر به مصاف این تیم خواهد رفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز گذشته /پنجشنبه/ در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در خانه حریف با نتیجه سه بر یک مقابل تیم خاتم اردکان به برتری رسید و نخستین طعم پیروزی را چشید.

این دیدار که به مدت ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید، با قضاوت علیرضا قریب در سالن آیت‌الله خاتمی (ره) شهر اردکان برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به حریف اردکانی خود واگذار کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر کشور روز یکشنبه آینده در شهر مریوان میهمان تیم راهیاب ملل این شهر است.

امسال پس از ۲ سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت مصطفی کارخانه در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه هدیه کرده است.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه