ارسال به دیگران پرینت

حمله تند انصاری‌فرد به کمیته انضباطی محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای به حکم محرومیت فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد.

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای به حکم محرومیت فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد.

حمله تند انصاری‌فرد به کمیته انضباطی  محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای به حکم محرومیت فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد.

۵۵آنلاین :

دو روز قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به هفته هشتم را اعلام کرد که مهم ترین آن، محرومیت دوباره ی فرشاد احمدزاده بود که به زعم کمیته انضباطی به علت «توهین و تهدید داور» صادر شده بود. این اتفاق، واکنش های مختلفی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت؛ از یک سو عده ای از هواداران پرسپولیس نسبت به رفتار احمدزاده و عملکرد او در این فصل واکنش نشان دادند و عده ای دیگر هم علیه کمیته انضباطی موضع گرفتند. حال 48 ساعت پس از این اتفاقات، انصاری فرد مدیرعامل سرخ ها با انتشار بیانیه ای، نسبت به ارکان فوتبال اعتراض کرده است:

* 9 جلسه محرومیت انضباطی در حالی برای پرسپولیس در نظر گرفته شده که حداقل 5-4 جلسه آن با توجه به دیگر احکام صادره حق تیم نبوده و در قبال تخلفات دیگر تیم‌ها همچون پرسپولیس سخت گیرانه حکم داده شده. مثلا محرومیت شجاع خلیل‌زاده که نه داور و نه ناظر بازی گزارشی نداده بودند کاملا غیرمنصفانه بود. در برخی موارد محرومیت اصلا حق پرسپولیس نبود و این حقیقتا به تیم لطمه وارد کرده آن هم در حالی که این وضعیت دقیقا در برنامه ریزی مسابقات و اشتباهات داوری هم به نفع برخی تیم‌ها تمام شده و به ضرر پرسپولیس. هر جا که حق تیم و بازیکنی از پرسپولیس تضییع شود نه سکوت می‌کنیم و نه دست روی دست می‌گذاریم.

* محرومیت یک جلسه‌ای اخیر احمدزاده را بررسی می‌کنیم. البته محرومیت او قطعی است و جای تجدیدنظرخواهی گذاشته نشده. ما حکم کمیته انضباطی و گزارش داور درباره اظهارات ایشان موقع اخراج در بوشهر و ادعایی که خودش اخیرا مطرح کرده که توهینی نکرده را بررسی می‌کنیم و نتیجه آن را خواهیم گفت. اگر حق با احمدزاده باشد و او اهانت یا تهدیدی نکرده باشد آن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد. کلا در اینکه احمدزاده باید مراقب باشد تردید نیست اما ایا با دیگر تخلفات عوامل دیگر تیم‌ها هم اینطور برخورد شده است؟

* کالدرون تاکید دارد طبق ویدئوهای موجود در مصاحبه‌اش اتهامی به استقلال نزده و توهینی هم به داور نکرده و فقط از تصمیم داور در صحنه پنالتی و آفساید در آن بازی تعحب کرده وقبلا هم گفته بود برخی تصمیمات بیرون از زمین نباید در نتایج تاثیرگذار باشد. این یک اظهارنظر کلی بوده که ربطی به بازی استقلال و پارس جم نداشته و به همین خاطر دلیلی برای محروم کردن او وجود ندارد.

* افرادی در ماه‌های گذشته و فصل جاری اتهام حمایت از پرسپولیس و اتهام مهندسی نتایج را زده‌اند ولی هیچ برخوردی با آنها نشده نه احضار شده‌اند و نه محروم؛ در حالی که این اتهام‌ها فقط در مورد پرسپولیس نبوده بلکه اتهام به برگزار کنندگان لیگ و ارکان فوتبال کشور بوده و چون برخوردی نشده هر کس به خود اجازه می‌دهد به پرسپولیس اتهام بزند تا شاید اینگونه در رقابت با پرسپولیس لطمه‌ای به این تیم زده و ناکامی‌ها را توجیه و جو را علیه پرسپولیس سنگین کند.

* قهرمانی‌های پرسپولیس موجب شده شاهد ایجاد هجمه و فرافکنی‌های زیادی علیه پرسپولیس باشیم. به آنها که با این فرافکنی‌ها قصد ضربه زدن به پرسپولیس را دارند صراحتا می گویم بدانند باشگاه از امروز با هرکس که اتهامی به پرسپولیس بزند مدارا نکرده و شکایت خواهد کرد و امیدواریم عزمی جدی برای برخورد در فدراسیون وجود داشته باشد.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه