ارسال به دیگران پرینت

ساری از دلیل عصبانیت رونالدو گفت سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش در دیدار برابر زسکا با وجود پیروزی راضی نیست

سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش در دیدار برابر زسکا با وجود پیروزی راضی نیست. او از دلیل ناراحتی رونالدو بعد از تعویض شدن گفت.

ساری از دلیل عصبانیت رونالدو گفت سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش در دیدار برابر زسکا با وجود پیروزی راضی نیست

۵۵آنلاین :

یوونتوس در دیدار برابر زسکا مسکو به سختی و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه داگلاس کاستا توانست گل پیروزی را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر برساند.

ساری بعد از بازی گفت: شب خوب ما نبود و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. اجازه دادیم تا حریف در ضد حملات ما را اذیت کند. بسیار کند بازی کردیم. سبک بازی را دوست دارم که تیم تا پایان بازی برای گل زدن و پیروزی بجنگد.

او ادامه داد: خوشحالم که با گل زیبای کاستا پیروز شدیم. کاستا این توانایی را دارد که پشت مهاجمان بازی کند. او این توانایی را دارد که در هر منطقه از میدان بازی کند.

ساری درباره آرون رامزی و برناردسکی گفت: قبل از بازی می دانستم که رامزی و کاستا توان 90 دقیقه بازی را ندارند و به همین خاطر رامزی را در نیمه دوم تعویض کردم و کاستا را هم به بازی فرستادم و خوشبختانه هر دو بازیکن هم گل زدند.

ساری درباره ناراحتی رونالدو بعد از تعویض شدن گفت: رونالدو عصبی بود چرا که آسیب دیدگی جزئی داشت و به همین خاطر او را تعویض کردم. ترسیدم که این آسیب دیدگی شدیدتر شود. او مشکل جزئی در زانویش دارد که امیدوارم جدی نباشد.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه