ارسال به دیگران پرینت

کمالوند: ظرف 10 روز آینده تکلیف پارس جنوبی مشخص می‌شود/ حیات این تیم در خطر است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فکر می‌کنم ظرف یک هفته تا 10 روز آینده تکلیف تیم ما مشخص شود.

کمالوند: ظرف 10 روز آینده تکلیف پارس جنوبی مشخص می‌شود/ حیات این تیم در خطر است

۵۵آنلاین :

فراز کمالوند در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه در مورد مشکلات پارس جنوبی جم گفت: همانطور که مستحضرید مشکلات فراوانی از ابتدای فصل داشتیم مثل دو تیم نفتی دیگر نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، اما مشکلات ما حادتر است دلیلش هم این است که برخی از مراجع نظارتی به بحث تیم پارس جنوبی ورود کرده‌اند و از مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی خواسته‌اند که حتی برای تهیه بلیت هواپیما و هتل هم با تیم پارس جنوبی همکاری نکنند.

وی افزود: بسیاری از تیم‌ها مشکلاتی مثل پرداخت دستمزد و قرارداد بازیکنان را دارند اما مشکلات پارس جنوبی فراتر از اینها شده و ما حتی برای تهیه بلیت هواپیما و هتل هم با مشکل مواجه شده‌ایم و در بدترین شرایط ممکن هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با درخواست از مسئولان استانی گفت: من از مسئولان استان می‌خواهم به تیم پارس جنوبی کمک کنند. مردم شهر جم فوق‌العاده این تیم را دوست دارند در این منطقه آلاینده‌ها و گاز‌های سمی وجود دارد اما پول و درآمد این منطقه به سایر جاها منتقل می‌شود در حالیکه مردم شهر جم به جز این تیم فوتبال چیز دیگری ندارند. اکنون هم کاملاً مستأصل شده‌ایم و حتی در امور روزمره خود هم مشکل داریم.

وی در مورد اینکه بحث مشکلات باشگاه پارس جنوبی چطور شد، گفت: جناب موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی کارهای تیم پارس جنوبی جم را پیگیری می‌کردند اما 2-3 روز است که او نیز تحت فشار قرار گرفته و از کمک به تیم منع شده است و به او گفته‌اند چرا به تیم پارس جنوبی کمک می‌شود با این شرایط حیات پارس جنوبی به خطر می‌افتد و از بین می‌رود.

کمالوند افزود: ما تا آخرین لحظه و با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌کنیم تمرینات را هم تعطیل نکرده‌ایم و فکر می‌کنم ظرف یک هفته تا 10 روز آینده تکلیف باشگاه پارس جنوبی جم مشخص خواهد شد.

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه