ارسال به دیگران پرینت

برانکو جواب عمر سوما را داد

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان پاسخ تندی به ناراحتی عمر السومه مهاجم سوریه‌ای تیمش داد.

برانکو جواب عمر سوما را داد

۵۵آنلاین :

شاید بزرگترین دغدغه و چالش فعلی برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال الاهلی، نیمکت نشینی عمر السوما، مهاجم سوریه ای و محبوب این تیم است که بارها انتقاد کارشناسان و هواداران الاهلی را در پی داشته است.

برانکو در تازه ترین مصاحبه خود در این خصوص صحبت های تندی را مطرح کرد و گفت: اگر عمر السوما فکر می کند نیمکت نشینی مشکل است به او می گویم بازیکنان ملی پوش دیگری هم هستند که در کنارت روی نیمکت می نشینند.

سرمربی الاهلی درباره معتز هوساوی دیگر بازیکن این تیم ادامه داد: معتز هوساوی را پنج سال است که می شناسم و شناختم از او یک روزه نیست. این بازیکن هشت ماه از میادین دور بوده است و به تنها چیزی که نیاز دارد، زمان است.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره خالد البرکه گفت: خالد بازیکن خوبی است ولی خوش شانس نبود که ابتدای فصل در کنار چند بازیکن دیگر ما در مرکز زمین مصدوم شد.

او همچنین اعلام کرد که فوتبال همانند گذشته نیاز آنچنانی به هافبک بازیساز ندارد.

حسین عبدالغنی بازیکن کهنه کار و باتجربه الاهلی هم از جمله نفراتی است که برانکو درباره وضعیتش مورد سئوال قرار می گیرد. سرمربی الاهلی در خصوص این بازیکن گفت: حسین به صورت جدی تمرین می کند. سبک بازی این بازیکن و حرکاتش در زمین واقعا مرا شگفت زده می کند.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه