ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیسی‌ها آماده لیگ و دربی

پرسپولیسی‌ها این روزها خود را برای هفته سوم و همچنین دربی 90 آماده می‌کنند.

پرسپولیسی‌ها آماده لیگ و دربی

۵۵آنلاین :

پس از وقفه سه هفته‌ای، لیگ برتر دوباره از سرگرفته شده و پرسپولیس در تهران میزبان صنعت نفت آبادان است. گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس که به چین سفر کرده بود دیداری با برانکو داشت و درباره دیدارش با سرمربی سابق سرخ ها گفت: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم. با برانکو هم در این مورد صحبت‌هایی داشتم. من از ایشان درباره فوتبال ایران پرسیدم و او هم از من درباره فوتبال در کشورهای عربی سوال کرد.

پرسپولیسی‌ها پس از فیفا دی حالا آماده بازی های لیگ می شوند و تمرین سرخپوشان با نفرات کامل برگزار می شود. تیم پرسپولیس به واسطه اردوی تیم ملی فوتبال و برگزاری دیدار مقابل هنگ کنگ چند روزی ملی پوشان خودش را در اختیار نداشت اما از امروز تیم سرمربی آرژانتینی دوباره کامل شد تا بازیکنان برای بازی روز دوشنبه آماده باشند.

تنها غایب تمرینات سرخپوشان کمال کامیابی نیاست که به دلیل مصدومیت و جراحی کتف این روزها در تمرین سرخپوشان حضور ندارد. کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس که مدت زیادی است از مصدومیت کهنه خودش رنج می برد، بازی های ابتدایی لیگ نوزدهم را از دست داده و هنوز در تمرینات گروهی تیمش شرکت نکرده. در همین رابطه به نظر می رسد که او به زودی قرار است به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود.

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که گویا قرار است پرسپولیس پس از بازی با نفت آبادان در هفته سوم محل تمرین خود را تغییر دهد تا سرخپوشان بدون کمترین مشکل برای بازی حساس با استقلال آماده شوند.انصاری‌فرد دو زمین تمرین را برای پرسپولیس در نظر گرفته است که در صورت تایید کادرفنی سرخپوشان یکی از آنها برای مدتی مشخص اجاره می شود.هنوز اسامی این مکان ها رسانه ای نشده است.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه