ارسال به دیگران پرینت

هزینه جونیور برای پرسپولیس؛ 550 هزار دلار!

گابریل کالدرون تصمیم گرفته از جونیور براندائو در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کند. این تصمیم مستلزم تغییر تاکتیک است.

هزینه جونیور برای پرسپولیس؛ 550 هزار دلار!

۵۵آنلاین :

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قصد دارد جلوی صنعت نفت آبادان این ریسک را انجام دهد که تیمش گل بزند. واقعیت امر این است که تنها نکته مثبت در مورد این مهاجم برزیلی، جوانی او است وگرنه اصلاً سابقه و آمار گلزنی جالبی ندارد. معدود نقاط مثبت کارنامه بازیگری او چند بازی در سری A برزیل، چند بازی معدود در لیگ دسته اول بلغارستان و یکی دو بازی در لیگ اروپا است. او بیش‌تر در لیگ‌های ایالتی و دسته‌های پایین‌تر لیگ برزیل بازی کرده، اما یک طرف ماجرا هم این است که کالدرون این مهاجم را تأیید کرده و تصور می‌کند او می‌تواند مشکلات خط حمله و دغدغه‌هایش را کم کند: «بازیکنی که می‌آید را خود من، تأیید کردم. او روز سه‌شنبه به ایران می‌آید و بازیکن خیلی خوبی است. مهم این است که ویژگی‌های مورد نیاز خودمان را در او دیده‌ام.»

وقتی رسانه‌ها به آمار و عملکرد او حساس شدند، کالدرون توضیح مفصلی داد: «او بازیکنی جوان است که آینده روشنی دارد. عملکرد و شرایط او از گذشته تا حال را بررسی کرده‌ایم. او به اروپا منتقل شده بود، اما از آنجا که نتوانست زیاد بازی کند، مجبور شد به برزیل برگردد. البته همچنان بازیکن خوبی است و من او را تأیید می‌کنم. این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما مشخص است و با شرایطی که داریم باید به دنبال بهترین گزینه باشیم که راندمان بالایی داشته باشد. در نهایت باید بگویم با توجه به بودجه‌ای که داشتیم نباید انتظار یک بازیکن نامی و شناخته شده را داشته باشیم البته اطمینان دارم او عملکرد خوبی در ایران خواهد داشت.»

شاید تصور کنید جونیور براندائو مهاجم ارزان‌قیمتی است. بله، او درمقایسه با نیمار و گابریل ژسوس یا برزیلی‌های شاغل در حوزه خلیج فارس مهاجم ارزان‌تری است، اما خبرها حاکی از این است که جونیور ۵۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس آب می‌خورد.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه