ارسال به دیگران پرینت

علت ماندن نیمار در پاریس مشخص شد

روزنامه لوپاریزین از دلیل اصلی ماندن نیمار در پاری سن ژرمن بعد از کش و قوس های زیاد سخن به میان آورد.

علت ماندن نیمار در پاریس مشخص شد

۵۵آنلاین :

به نقل از لوپاریزین، با وجود آنکه نیمار به صراحت اعلام کرد که دوست دارد به بارسلونا برگردد و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به آبی اناری ها منتشر شد اما در نهایت او در پاری سن ژرمن باقی ماند.

نیمار علاقه زیادی به ترک پاری سن ژرمن داشت و حتی در چهار بازی فصل جدید لیگ فرانسه هم با وجود آنکه آسیب دیدگی نداشت اما برای تیمش به میدان نرفت و همین باعث شد تا جدایی او محتمل باشد با این حال فصل نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید و این فوق ستاره برزیلی در پاری سن ژرمن ماندنی شد.

روزنامه لوپاریزین از دلیل اصلی ماندن نیمار در پاری سن ژرمن سخن به میان آورد و نوشت: بارسلونا نخستین بار در 13 آگوست پیشنهاد رسمی خود را به پاری‌سن‌ژرمن برای جذب نیمار داد. پیشنهاد نخست بارسلونا دادن کوتینیو و مبلغی برای بازگرداندن نیمار بود اما این پیشنهاد رد شد.

لوپاریزین در ادامه نوشت: ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در نشستی که با همکاران خود داشت تاکید کرد که نیمار دوست دارد به بارسلونا برگردد اما شرط موافقت با جدایی او تنها یک چیز است و آن اینکه باید هر باشگاهی که او را می خواهد 300 میلیون یورو پرداخت کند. در همان ابتدا برای ناصر الخلیفی مشخص شد که بارسلونا توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد و به همین خاطر هم در نهایت نیمار ماندنی شد.

این روزنامه فرانسوی در پایان نوشت که دلیل اصلی ماندن نیمار در پاری سن ژرمن همین مبلغ بالایی بود که این تیم برای فروش او در نظر گرفت.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه