ارسال به دیگران پرینت

تونس و الجزایر فاتحان امشب جام ملت‌های آفریقا

تیم های ملی فوتبال الجزایر و تونس پنجشنبه شب به ترتیب با پیروزی برابر ساحل عاج و ماداگاسکار به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا راه یافتند.

تونس و الجزایر فاتحان امشب جام ملت‌های آفریقا

۵۵آنلاین :

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، تیم ملی فوتبال تونس پنجشنبه شب در استادیوم قاهره مصر به مصاف تیم ملی فوتبال ماداگاسکار رفت و در پایان با سه گل حریف خود را شکست داد.

عقاب های کارتاژ در این مسابقه با گل های «الفرجانی ساسی» در دقیقه ۵۲، «یوسف المساکنی» در دقیقه ۶۰ و «نعیم السلیتی» در دقیقه سوم وقت های اضافی نیمه دوم دروازه تیم ملی ماداگاسکار را گشودند و به این ترتیب حریف سنگال در نیمه نهایی رقابت های جام ملت های آفریقا شد.

بازی تیم های ملی تونس و سنگال یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

همچنین در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی فوتبال جام ملت های آفریقا، دو تیم الجزایر و ساحل عاج در ورزشگاه شهر سوئز واقع در شمال شرقی مصر به مصاف هم رفتند.

این رقابت با نتیجه یک بر یک با گل دقیقه ۲۰ «سفیان فیغولی» برای الجزایر و گل دقیقه ۶۲ «جاناتان کوجیا» برای ساحل عاج در وقت های معمول و اضافی به پایان رسید و در پایان دو تیم شانس خود را در ضربات پنالتی محک زدند.

در ضربات پنالتی نیز این تیم ملی الجزایر بود که با نتیجه چهار برابر سه از سد فیل ها (لقب تیم ملی ساحل عاج) گذشت و حریف تیم ملی نیجریه در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا شد.

تیم های فوتبال الجزایر و نیجریه یکشنبه اینده در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا به مصاف هم خواهند رفت.

رقابت های فوتبال جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ به میزبانی کشور مصر در حال برگزاری است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه