ارسال به دیگران پرینت

جلالی: ویلتموس به دنبال شناخت بازیکنان ایرانی است

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید کادر فنی تیم ملی برای شناخت بیشتر بازیکنان آن‌ها را به اردو دعوت کرده است.

جلالی: ویلتموس به دنبال شناخت بازیکنان ایرانی است

۵۵آنلاین :

درباره لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: وقتی لیست را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم کادر جدید تیم ملی نمی‌خواهد نگاه بسته‌ای به لیگ برتر داشته باشد. آن‌ها می‌خواهند اطلاعات خود را از ظرفیت‌های بازیکنان ایرانی بیشتر کنند. یعنی هر چه بازیکن در تیم فوتبال ایران است را بشناسند.

او افزود: آن‌ها می‌خواهند گروه‌های مختلف بازیکنان را حتی از لیگ یک به تیم ملی دعوت کنند تا ببینند به طور مثال یک بازیکن که در لیگ یک آقای گل شده است، چرا توانسته به این عنوان دست یابد. البته این کار تبعاتی دارد که به نظر من مسئول آن مربیان تیم ملی نیستند چون آن‌ها می‌خواهند هر چه زودتر از ظرفیت‌های فوتبال ایران اطلاعات کافی به دست بیاورند. به نظر من کاری که انجام می‌دهند واقعاً صحیح و درست است.

او در پاسخ به این سوال که برگزاری اردوی سه روزه توسط کادر فنی تیم ملی آن هم با بازیکنانی که نام‌آشنا نیستند در فصل نقل و انتقالات آیا درست است یا خیر، گفت: شاید آن‌ها برنامه‌های دیگری در ذهن خود دارند که می‌خواهند آن را اجرایی کنند. شاید هم می‌خواهند هر چه زودتر شناخت کافی را از بازیکنان به دست بیاورند. باید بپذیریم کادر فنی جدید تیم ملی در مرحله شناخت قرار دارد و نمی‌تواند در این مقطع زمان را از دست بدهند بنابراین باید به آن‌ها حق بدهیم.

او اضافه کرد: دیدن یک بازیکن از طریق تلویزیون و یا حتی تماشای بازی‌اش از نزدیک نمی‌تواند به شما شناخت کافی را بدهد. به همین خاطر مربیان، بازیکنان را به اردو دعوت می‌کنند تا شناخت کافی به دست آورند. وقتی شما بازی یک بازیکن را از طریق تلویزیون می‌بینید حدود ۴۰ درصد شناخت پیدا می‌کنید اما وقتی او را به اردو دعوت می‌کنید شناخت‌تان بیشتر می‌شود. قطعاً مربیان جدید تیم ملی به دنبال این هستند که شناخت‌شان را از بازیکنان بیشتر کنند و به همین خاطر آن‌ها را به اردو دعوت کردند.

جلالی در پایان در پاسخ به اینکه آیا از لیست جدید تیم ملی بازیکنی در آینده به طور فیکس برای تیم ملی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: نمی‌توانیم از الان درباره این موضوع نظر قطعی بدهیم اما فکر می‌کنم مربیان تیم ملی برای چنین کاری این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کرده‌اند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه