ارسال به دیگران پرینت

اتفاق عجیب برای سرمربی لهستان در ارومیه

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: در آخرین پیاده روی ام حداقل 20 ماشین کنار من ایستادند تا من را به هتل برسانند. می توانید در روزنامه ها و مطبوعات بنویسید که من نیازی به تاکسی ندارم!

اتفاق عجیب برای سرمربی لهستان در ارومیه

۵۵آنلاین :

نشست خبری هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 به میزبانی ارومیه با حضور سرمربیان تیم های ایران، روسیه، کانادا و لهستان از ساعت 20:30 برگزار شد.

ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در این نشست خبری گفت: همه من را می شناسند و می دانند که عادت دارم پیاده روی کنم. در این مدت سعی کردم تمام ارومیه از جمله کوه ها و رودها را ببینم.

وی افزود: سرمربی کانادا در صحبت های خود از کمیته اجرایی مسابقات تشکر کرد. در اینجا همه مردم به ما خوش آمدگویی می کنند. اینجا همه والیبال را می شناسند و والیبال را دوست دارند و خیلی خوب است که اینجا پیاده روی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره آخرین پیاده روی اش ادامه داد: در آخرین پیاده روی ام حداقل 20 ماشین کنار من ایستادند تا من را به هتل برسانند. می توانید در روزنامه ها و مطبوعات بنویسید که من نیازی به تاکسی ندارم!

وی درمورد تغییرات زیاد ترکیب تیمش خاطر نشان کرد: تمرکز ما روی انتخابی المپیک است. به نظر من از نظر اعتبار اول انتخابی المپیک، قهرمانی اروپا، جام جهانی و در نهایت لیگ ملت ها قرار دارد.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه