ارسال به دیگران پرینت

باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می‌کند

خوزستان مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می گوید از محمود فکری به دلیل توهینی که به بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته است، شکایت می‌کنند.

باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می‌کند

عارف عارف نیا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از دیدار فولادخوزستان برابر استقلال، گفت: باشگاه فولادخوزستان امروز (شنبه) و در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد کرد. مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

 وی ادامه داد: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق‌مدار درون و بیرون زمین موفق شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین انجام شده به باشگاه فولاد را بر نمی‌تابیم. در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همواره سرلوحه عملکرد اخلاقی مربیان بزرگ آن باشگاه و هواداران آن بوده، اجازه نمی‌دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت‌الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد، مربیان بزرگی مانند ناصرخان حجازی، پرویزخان مظلومی و مرحوم پورحیدری که فلسفه مربی‌گری آنان ابتدا احترام به رقیب بود. از این رو ضمن دعوت هواداران فرهیخته فولاد خوزستان و مردم شرافتمند خوزستان به آرامش، به آنان اطمینان می‌دهیم که محمود فکری بایستی در مراجع قضایی پاسخ گوی عملکرد غیراخلاقی خود در زمین فوتبال باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه