ارسال به دیگران پرینت

والی: فولاد با وجود آذری و نکونام جان گرفته/ تا یکی دو ماه دیگر می‌توانم بازی کنم

کاپیتان فولاد خوزستان گفت: با وجود آذری و نکونام فولاد جان گرفته است و امیدوارم آن‌ها و بازیکنانی که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و بازیکنان جدید جذب کنیم تا بتوانیم برای فصل بعد تیم قوی‌تری بسازیم.

والی: فولاد با وجود آذری و نکونام جان گرفته/ تا یکی دو ماه دیگر می‌توانم بازی کنم

ایوب والی، کاپیتان فولاد خوزستان  درباره عملکرد موفق فولادی‌ها در لیگ نوزدهم اظهار کرد: فصل خیلی سختی بود چرا که بازیکنان زیادی از تیم ما درگیر این بیماری شدند و ۱۸- ۱۷ بازیکنمان مبتلا به کرونا شدند و چند مصدوم از جمله من هم در تیم داشتیم و این کار را برای ما خیلی سخت کرد اما خدا را شکر توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم. خیلی کار و تلاش کردیم و اکثر وقت‌ها در اردو بودیم. مربی‌هایی که داشتیم خیلی وقت می‌گذاشتند و حوصله می‌کردند و بازیکنان هم تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاشتند.

او ادامه داد: اراده و فعل خواستن در بین بازیکنان ما وجود داشت که توانستند در زمین اجرا کنند و در هر بازی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر در آخر هم مزد زحمات‌مان را گرفتیم. حضور آذری و نکونام خیلی به ما کمک کرد. مدیرعامل تیم‌مان بسیار در کارش استاد و کار بلد است و انگیزه بسیار زیادی دارد. آقای نکونام از تجربه سال‌هایی که در اروپا بازی می‌کرد و تجربه تیم ملی استفاده کرد و خیلی هم کارش را دوست دارد و وقت می‌گذارد.  

کاپیتان فولاد خوزستان با بیان این که مدیرعامل و سرمربی تیم‌مان امسال خیلی زحمت کشیدند، عنوان کرد: حضور آن ها خیلی مثمرثمر بود و یک مجموعه خوب تشکیل دادیم. کادرفنی، مدیریت باشگاه و مدیرعامل شرکت صنایع فولاد آقای علی محمدی واقعا به ما کمک کردند. با وجود آقای علی محمدی خیال‌مان از همه چیز راحت بود چرا که همیشه کمک می‌کردند و سر تمرین می‌آمدند و به ما دلگرمی می‌دادند. سه عامل بازیکن، مدیریت و کادرفنی باعث شد که این نتایج را به دست آوریم.

او درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: نقریبا ۵ ماه از عملم گذشته است و احتمالا تا یکی دو ماه دیگر بتوانم بازی کنم. صد درصد از آغاز فصل جدید و تا یک ماه دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و ان‌شاءالله فصل آینده در کنار تیم خواهم بود تا ببینیم شرایط به چه صورتی رقم خواهد خورد.

او در خصوص فصل جدید و پیش‌بینی‌اش از عملکرد فولادی‌ها در لیگ بیستم گفت: اکنون همه مردم خوشحال هستند که فولاد سهمیه گرفت اما نباید غافل شویم از این که تیم را باید خوب ببندیم و در شادی خودمان غرق شویم. بالاخره سهمیه‌مان پلی آف است و اگر بخواهیم این سهمیه را کامل کنیم باید یک تیم خوب ببندیم و از امروز همه باید به فکر باشند. اکنون اکثر بازیکنان قرارداد ندارند و خود نکونام و آذری هم قرارداد ندارند.

والی اضافه کرد: البته تا جایی که اطلاع دارم آقای محمدی، رییس شرکت شدیداً دنبال این است که بتواند قرارداد آقای آذری و آقای نکونام را تمدید و حفظ کنند. با وجود این شخصیت‌ها فولاد جان گرفته است و امیدوارم آن‌ها و بازیکنانی که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و بازیکنان جدید جذب کنیم تا بتوانیم برای فصل بعد تیم قوی‌تری بسازیم. تیمی که به دنبال قهرمانی باشد و وقتی در آسیا حضور پیدا کردیم بتوانیم در این مسابقات خوب بازی کنیم و دوام بیاوریم. امیدوارم که به فکر باشند و مطمئنم آقای محمدی هم به فکر است تا تیمی قدرتمند ببندیم.

او در پایان گفت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که واقعا بعد از کسب سهمیه خوشحال شدند. از گروه پشتیبانی و کسانی که دور و بر تیم بودند و از همه کسانی که به تیم کمک کردند خسته نباشید می‌گویم و دست همه‌شان را می‌بوسم. امیدوارم فصل آینده یک تیم قهرمان بسازیم و هر بازی بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه