ارسال به دیگران پرینت

پوریا پورسرخ از بازیگری خداحافظی کرد | رونمایی پوریا پورسرخ از شغل جدید

اعتراف پوریا پورسرخ به دلیل تنفر از بازیگری موجب ایجاد واکنش های زیادی شد و کاربران زیادی به سمت او حمله ور شدند.

پوریا پورسرخ از بازیگری خداحافظی کرد | رونمایی پوریا پورسرخ از شغل جدید

پوریا پورسرخ از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از سال 83 وارد عرصه بازیگری شد. پوریا پورسرخ با بازی در سریال تلویزیونی وفا که سال 85 ساخته شد، به معروفیت رسید. پوریا پورسرخ در فیلم های زیادی بازی کرده و  نامزد دریافت سیمرغ بلورین و تندیس حافظ در چندین سال متوالی شده است. بازی پوریا پورسرخ در سریال کیمیا همراه مهراوه شریفی نیا نیز به محبوبیت او کمک کرد. پوریا پورسرخ چندی پیش اعلام کرد که از بازیگری متنفر است.

اعتراف پوریا پورسرخ به دلیل تنفر از بازیگری موجب ایجاد واکنش های زیادی شد و کاربران زیادی به سمت او حمله ور شدند. پوریا پورسرخ بعد از این ماجرا، در استوری اینستاگرام خود از افتتاح فودکورت در برج میلاد خبر میدهد.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران ، بازیگر و ورزشکار بدنساز است.

فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در رشته کیوکوشین کمربند مشکی دارد.

او 182 سانتی متر قد دارد و در 42 سالگی ازدواج کرده و از هواپیما میترسد.

ساعت 4 صبح در تهران بعنوان فرزند اول خانواده بدنیا آمده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند.

مادرش دبیر بازنشسته زبان انگلیسی و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد

خودش مقطع لیسانس را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه آزاد شیراز خواند و فوق لیسانس و دکترا را در تهران فیزیولوژی گیاهی خواند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه