ارسال به دیگران پرینت

مهمان معروف برنامه «دورهمی»امشب چه کسی کیست؟

پوریا پورسرخ، بازیگر تلویزیون و سینما، که به تازگی در سینمایی «چشم و گوش بسته» و سریال شبکه نمایش خانگی«موچین» نقش افرینی کرده است، امشب(چهارشنبه۱۷ اردیبهشت) مهمان برنامه «دورهمی» خواهد بود.

مهمان معروف برنامه «دورهمی»امشب چه کسی  کیست؟

پوریا پورسرخ، بازیگر تلویزیون و سینما، امشب(چهارشنبه۱۷اردیبهشت) مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری خواهد بود.

پورسرخ که به تازگی در سینمایی«چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن و سریال شبکه نمایش خانگی«موچین» با کارگردانی حسین تبریزی نقش آفرینی کرده است برای دومین بار و پس از چهارسال مهمان برنامه «دورهمی» خواهد بود.

این برنامه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • قاسمی ارسالی در

      سلام خانم سارا خومینی ها بازیگر فیلمهای حلیمه و اسپاگتی در 8 دقیقه و معصومیت از دست رفته و نقاب و گیس بریده.
      فوت پدر گرامیتان را بر اثر ویروس کرونا تسلیت می گویم خدا بیامرزدش . کاش هر چه زودتر واکس کرونا بیاید و همه نجات پیدا کنند از شر و مصیب ویروس کرونا و این بیماری بدجنس و دیگر کسی بر اثر ویروس کرونا قربانی نشود .

    • پاکسیما در ماکسیما ارسالی در

      آقای مهران مدیری سلام از شما خیلی تقاضا داریم که افراد زیر را به برنامه دورهمی سری پنجم دعوت کنید . مرسی
      ا- پرستو صالحی 2- پرویز پرستویی 3- پرستو گلستانی 4- سهیلا گلستانی 5- سهیلا منصوریان 6- مائده طهماسبی 7- ژیلا آل ارشاد 8 - خیام وقار 9- مهران رجبی 10 لیلا رجبی 11 - حدیث نیکرو 12- حدیث میرامینی 13- سعید آقا خانی 14- سعید سنقری 15 - سمیه سنقری 16 - سمیه جعفری 17- فاطمه معتمد آریا 18 - فاطمه گودرزی 19 - مینا ساداتی 20 لیلا برخورداری 21 - سحر زکریا 22- سحر ولد بیگی 23- سحر جعفری جوزانی 24 - سحر دولتشاهی 25 - سحر قریشی 26- امین تارخ 27 - امین حیایی 28 - مجید صالحی 29- ترانه علیدوستی 30- پارسا پیروزفر 31- صابر ابر 32 - نگین صدق گویا 33- ناصر هاشمی 34- نرگس آبیار 35 - عباس عباسی 36- ژاله علو 37- ژاله کاظمی 38- آزیتا حاجیان 39- رضا عطاران 40- بهنوش بختیاری .

    • ماز سولماز ارسالی در

      سلام وقت به خیر
      آقای مدیری از شما عاجزانه تقاضا دارم که خانمها و آقایان : پوران درخشنده ، مینا ساداتی ، رضوان جعفری ، نگار جواهریان ، سعید گیوه چی ، نگار فروزنده ، مبینا حیدری ، راضیه برومند ، مونا فرجاد ، مهران رجبی ، الهه رضایی ، ساعد سهیلی ، نوشین مظهری عباسی ، فاطمه معتمد آریا ، مهناز منتظمی، رامبد جوان ، علی میلانی ، مریم سعادت ، سعید آقاخانی ، بهرام رادان ، محمود پاک نیت ، الناز شاکردوست ، لاله صبوری ، خیام وقار ، بهنوش بختیاری ، پری دخت امیرحمزه ، پری ناز ایزدیار ، مهدی احمدی ، محمد سلوکی ، پرستو صالحی و پرستو گلستانی ، پرویز پرستویی ،علی صادقی ، نوید محمدزاده ، محمد تقی فهیم ، بشیر حسینی ، نازنین فراهانی و آذرخش فراهانی ، چکامه چمن ماه ، نیلوفر خوش خلق ، پارسا پیروزفر ، صابر ابر ، ستاره اسکندری ، سامیه لک ، فریبا متخصص ، اصغر فرهادی ، فریبا کوثری، ساغر قناعت ، دیبا زاهدی و فریبا گودرزی ، کوروش تهامی ، هادی گیوه چیان ، ویشکا آسایش ، بهمن زرین پور، هادی کاظمی ، قباد قبادی ، فرشاد حسینی موحد ، کیانوش احمدی ، نرمین آقا مجیدی ، لادن مستوفی ، بهمن رجبی ، خاطره حاتمی ، لیلا حاتمی ، لیلا بلوکات و ریما منافی شبستری را به برنامه عالی و خوب دورهمی دعوت کنید .

    • پرستو ارسالی در

      سلام آقایی مدیری من خیلی دوست دارم حمیرا ریاضی و حمیرا ریگی و حمیرا قاسمی را به سری پنجم برنامه دورهمی دعوت کنید . ممننون

    • مستانه ارسالی در

      بعضی بازیگر ها فکر می کنند که فقط بازیگر سینما بودن و به غیر از سینما در هیچ جای دیگری بازی نکردن افتخاره در حالی که این نه تنها افتخار نیست بلکه نشان دهنده کمبود برای دیده شدن است . بازیگر خوبی باشی بهتر از اینه که فقط بازیگر بد سینما باشی .

    • الناز ارسالی در

      سلام فوت خسرو و استاد آواز محمد رضا شجریان را به مردم ایران و جامعه هنر تسلیت می گویم ، اما مزار استاد شجریان در طوس خیلی خیلی دور است و ما تهرانی ها نمی توانیم برای خواندن فاتحه و بردن گل به مزار استاد شجریان در طوس برویم چون راهش خیلی دور است . کاش استاد شجریان در همین قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار سایر هنرمندان بزرگ دفن می شدند تا ما تهرانی ها برای بردن گل و خواندن فاتحه می توانستیم به سر مزار ایشان برویم .

    • پرستو ارسالی در

      بیتی را برای مهران مدیری نوشتم برای شوخی امیدوارم خوشتان بیاید ، این همه آقای مدیری ما را می خنداند حالا یکبار هم ما او را بخندانیم :
      جمجمک برگهای خزون
      زن همسایه زینت سمنو پزون
      خواهشمندیم رضا قرایی ، سکینه قرایی ، حسام محمودی ، محسن تنابنده ، محمد تقی فهیم ، سوگل طهماسبی ، الناز عمادی فر ، حسام منظور ، ساینا رمضانی ، مهسا هاشمی ، حسام محسنی ، نرگس آبیار ، کاوه دباغ زاده ، روح الله حجازی ، کاوه سماک باشی ، مسانه مهاجر ، شهرزاد کمال زاده ، رضا شفیعی جم ، رضا رویگری و علیرضا خمسه و زیبا بروفه و هدیه تهرانی و باران کوثری و باران نیکراه را هم به برنامه دورهمی دعوت کنید . ممنون

    • مانی ارسالی در

      سلام من با بعضی نظرات جناب فراستی در مورد نقد فیلم مخالفم . اما آقای فراستی در میز نقد مبحثی را بیان کردند در مورد قلمرو عقل و دل در هنر و فلسفه که فوق العاده عالی و مفید بود و تشکر می کنم از برنامه هفت و از آقایان مسعود فراستی و محمد تقی فهیم و سید ناصر هاشم زاده .

    • نوید آشپز ارسالی در

      من نوید آشپز هستم و اسم تهیه غذایم هست فرشته آش رشته . آش های من خیلی خوشمزه است و همه جور غذا درست می کنم از ته چین مرغ تا باقالی پلو و چلوکباب کوبیده .
      من همه قسمتهای دورهمی را دیدم . من خیلی خیلی از بازی خانم ها الناز شاکر دوست و نگار جواهریان و باران کوثری و هدیه تهرانی و پگاه آهنگرانی و مریلا زارعی و هوتن شکیبا و ساعد سهیلی و مهران غفوریان و لیلا زارع خوشم میاد . خانمها الناز شاکردوست و هدیه تهرانی و ساعد سهیلی بهترین و قشنگترین و عالی ترین بازیگرها هستند .
      از آقای مهران مدیری می خواهیم زود سری پنج دورهمی را درست کنند .

    • نوازنده ارسالی در

      یکی از شاهکارهای سینمای ایران فیلم دل شدگان به کارگردانی هنرمند بزرگ فقید علی حاتمی است به همه توصیه می کنم این فیلم فوق العاده عالی و بی نظیر را ببینند . بازی بازیگران فوق العاده عالی و بی نظیر است بازی اکبر عبدی که نوازنده تنبک است و همه بازیگران خیلی عالی است . خدا زنده یاد علی حاتمی بزرگ را بیامرزد و روحش قرین رحمت الهی باشد .
      از آقای مدیری خواهش می کنم همه بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم دل شدگان را به برنامه دورهمی دعوت کنند تا در مورد این فیلم بی نظیر و عالی صحبت کنند .

    • سمیه ارسالی در

      من متولد ماه تیر هستم ، چون ماه تیر نماد سرطان و سمبل خرچنگ است هر وقت روز تولدم در تیر می رسه ، خواب می بینم که سرطان گرفتم و خرچنگها به من حمله کردند . برای جشن تولد دوستانم برام کیک خرچنگ می آورند . چکار کنم آقای مدیری از خرچنگهای تیر ماه می ترسم .

    • امیر حسین ارسالی در

      سلام بر مهران عزیزم
      مهران جان هر طوری که می خواهی مسابقه دورهمی را اجرا کن و با شرکت کننده ها راحت باش و همین کار شما را بهترین برنامه ساز و مجری کرده ، چون با قلب پاکت کار می کنی و از اعماق درونت کارت را به بهترین صورت انجام می دهی و به قول شاعر بزرگ حضرت مولانا
      هيچ آدابي و ترتيبي مجو هر چه مي خواهد دل تنگت بگو

    • فرحاد با بیماری حاد ارسالی در

      فرهاد هستم بیماری حاد دارم برام دعا کنید حالم خوب بشه . ویروس رونا کرونا کی برای همیشه نابود میشه که ما راحت بشیم از دست این سیروس ها . برنامه دورهمی سری چهارم را بیشتر دوست دارم با همون دکوری که داشت . از آقای مدیری می خواهم ورزشکاران را هم به مسابقه دورهمی دعوت کنید مثلا آقای علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی و علی کریمی و سردار آزمون .

    • اصخری ارسالی در

      سلام آیا می شود من بیایم مسابقه دورهمی برنده بشوم جایزه بگیرم و به من هم موبایل بدهید . من موبایل می خواهم . من آیا می توانم با کمک در مسابقه دورهمی برنده شوم و به من موبایل جایزه بدهید . من به موبایل احتیاج دارم . در مسابقه دورهمی به من موبایل جایزه بدهید .

    • نوید ارسالی در

      کی می دونه رمان سگ زاد اثر کیه و چه کسی اونو نوشته ؟

    • یاسمین گولا ارسالی در

      سلام آقای مدیری یادش به خیر سریال پاورچین که توی اون خانم سحر زکریا شعر یاسمن گولا را می خوند ، من اون موقع بچه بودم و هر وقت خانم سحر زکریا شعر یاسمین گولا را می خوند خیلی می خندیدم . کاش دوباره سریال پاورچین را پخش کنند . آقای مدیری برای آن سی و سه قسمت مسابقه دورهمی که قراره بعد از محرم پخش بشه ، از هنرمندان و ورزشکاران برای شرکت در مسابقه دعوت کنید . خیلی ممنننون

    • نفس ارسالی در

      فوت فرشته طائرپور مادر خانم غزل شاکری را به همه هنرمندان و مردم تسلیت می گویم و روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد .

    • ته دیگ ته مینه ارسالی در

      سلام من ته مینه آشپز باشی هستم ، ته دیگ بال مرغ درست می کنم ، می خواستم بدونم مسابقه دورهمی کی دوباره شروع می شه . اگر من را توی مسابقه بپذیرید و من برنده شوم براتون ته دیگ بال مرغ درست می کنم . تهمینه ته دیگ مرغ

    • کامبیز کرم نریز ارسالی در

      یک پسر خاله به اسم کامبیز دارم سس کامبیز می ریزه روی سر ما و فامیل و ما را اذیت می کنه توی تلویزیون و برنامه بگویید که اذیت کردن کار خوبی نیست .

    • راحله رحلت ارسالی در

      سلام فوت فتحعلی اویسی را به همه بازیگرها و کارگردان ها تسلیت می گوید . خیلی زود از میان ما رفتند . روحش شاد .

    • راحله رحلت ارسالی در

      سلام فوت فتحعلی اویسی را به همه بازیگرها و کارگردان ها تسلیت می گویم . خیلی زود از میان ما رفتند . روحش شاد .

    • سرلک و پالک ارسالی در

      از رامبد جوان می خواهیم که نازنین کیوانی ، نازنین فراهانی ، شقایق فراهانی ، فرشته حسینی ، لعیا زنگنه ، محمد رضا غفارری ، مریم معصومی ، الناز شکردوست ، رامبد شکرآبی ، نگار عابدی ، علی مصفا ، پارسا پیروزفر ، نرگس آبیار ، فرهاد اصلانی بازیگر سریال کیف انگلیسی ، فرشته صدر عرفایی و رامین حیدریان و نیوشا ضیغمی و مارال فرجاد و محراب قاسم خانی و نفیسه روشن را به برنامه خوب دورهمی دعوت کنید .

    • یاسر العربی ارسالی در

      فیلم علیزنانی را چه کسی ساخته است . از آقای رامبد جوان خواهش دارم که سارا خوینی ها و سارا بهرامی و هستی مهدوی فر و نوشین مردانی و بهاره افشاری و سمیرا برادری و بهاره رهنما و فرناز رهنما و فرشته حسینی و شقایق فراهانی و شهاب حسینی و نازنین بیاتی و گلاره عباسی و محمدرضا خسروی و محیا اسناوندی و الناز شاکردوست و سارا مطلق و نیکی کریمی و گلناز لبخنده و ماهایا پطروسیان و آناهیتا اقبال نژاد و سارا عبداللهی و مریم شیرازی و سحر جعفری جوزانی و امیر جعفری و نوشین داودی و بهنوش طباطبایی و مهتاب کرامتی و سولماز غنی و سمیرا مردانی و نازیلا داود و شیلا خداداد و خداداد عزیزی و داود موثقی و مریلا زارعی و شهرزاد کمال زاده را به برنامه خیلی عالی خندوانه دعوت کنید .

    • یاسر العربی ارسالی در

      فیلم علیزنانی را چه کسی ساخته است . از آقای رامبد جوان خواهش دارم که سارا خوینی ها و سارا بهرامی و هستی مهدوی فر و نوشین مردانی و بهاره افشاری و سمیرا برادری و بهاره رهنما و فرناز رهنما و فرشته حسینی و شقایق فراهانی و شهاب حسینی و نازنین بیاتی و گلاره عباسی و محمدرضا خسروی و محیا اسناوندی و الناز شاکردوست و سارا مطلق و نیکی کریمی و گلناز لبخنده و ماهایا پطروسیان و آناهیتا اقبال نژاد و سارا عبداللهی و مریم شیرازی و سحر جعفری جوزانی و امیر جعفری و نوشین داودی و بهنوش طباطبایی و مهتاب کرامتی و سولماز غنی و سمیرا مردانی و نازیلا داود و شیلا خداداد و خداداد عزیزی و داود موثقی و مریلا زارعی و شهرزاد کمال زاده را به برنامه خیلی عالی خندوانه دعوت کنید .

    • ژله ژاله ارسالی در

      ژله برای سلامتی مضر و بد است و سرطان زا است و چربی خون را بالا می برد و مرض قند ایجاد می کند . مگر ژله هایی که ما با مواد طبیعی درست می کنیم . انواع ژله ، ژله ساده ، ژله نیمرو ، ژله هندوانه ، ژله نسکافه ای ، ژله کیوی ، ژله ژاله ای درست شده و تزئین شده با ژاله . ژله را با مواد طبیعی درست می کنیم که ضرر نداشته باشد .

    • کارو ارسالی در

      آهنگ ژوتم با خوانندگی عالی و تکرار نشدنی و زیبای زن . یکی از شاهکارهای جهانی به لحاظ زیبایی شعر و نوا و موسیقی.

    • کارو ارسالی در

      آهنگ ژوتم با خوانندگی عالی و تکرار نشدنی و زیبای زن . یکی از شاهکارهای جهانی به لحاظ زیبایی شعر و نوا و موسیقی.

    • محمد رضا ارسالی در

      کرونای بتا گرفتم ولی حالم خوب شد . مراقب کرونا باشید، ولی زیاد هم الکل مصرف نکنید، چون مصرف مداوم و زیاد الکل ناراحتی تنفسی و ریوی و پوستی ایجاد می کند .

    • کارشناس ارسالی در

      آقای مهران مدیری من یک کار طنز از شما دیدم که نقش دکتر مشاور و روان شناس در امور زناشویی بود که فوق العاده عالی و بی نظیر بود ، استعداد شما در انجام این مدل کارهای طنز است . توصیه می کنم 200 قسمت دیگر از این کار را ادامه دهید و شک نکنید و این کار طنز مربوط به دکتر مشاور را هر چه زودتر شروع کنید اگر می خواهید در کار طنز ماندگار شوید .

    • جمشیدی ارسالی در

      قیافه لیندا کیانی شبیه زنان عراقی است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه