ارسال به دیگران پرینت

پرکاری رابرت دنیرو به دلیل ولخرجی های همسرش

وکیل رابرت دنیرو گفته این بازیگر مشهور مجبور است به میزانی ادامه ناپذیر کار کند و هر نقشی را فارغ از برخورداری یا عدم برخورداری از کیفیت هنری قبول کند تا بتواند هزینه ی زندگی مجلل همسرش که دیگر با او زندگی نمی کند را تأمین کند.

پرکاری رابرت دنیرو به دلیل ولخرجی های همسرش

رابرت دنیرو و گریس هایتاور که او نیز بازیگر است، ابتدا در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها در سال ۱۹۹۹ از یکدیگر جدا شدند و سپس در سال ۲۰۰۴ بار دیگر با یکدیگر ازدواج کردند. اما در سال ۲۰۱۸ دوباره تقاضای طلاق کردند. این زوج هنوز به طور رسمی از یکدیگر جدا نشده اند.

در جلسه ی دادگاه رسیدگی به درخواست طلاق این زوج که روز جمعه ی هفته ی گذشته به صورت مجازی برگزار شد، کرولاین کراس، وکیل دنیرو، به قاضی دادگاه گفت حجم کاری این بازیگر مشهور به قدری زیاد است که به سختی می تواند خود را با آن هماهنگ کند.

او در ادامه گفت: «آقای دنیرو ۷۷ سال سن دارد و گرچه عاشق کارش است اما نباید مجبور به این حجم کار شود، آن هم فقط به خاطر آنکه مجبور است. این وضع کِی تمام می شود؟ کِی می شود که هر پروژه ای که پیش آمد را قبول نکند و ۶ روز هفته ۱۲ ساعت کار نکند تا بتواند پا به پای عطش خانم هایتاور برای برندهای لوکس پیش برود؟»

پیشتر در سال جاری میلادی بود که دادگاهی رأی به پرداخت سالانه یک میلیون دلار به هایتاور بر اساس توافقنامه ی مالی پیش از ازدواج این زوج داد و انتظار می رود آن ها خانه ی مشترک ۲۰ میلیون دلاری خود را بفروشند. تیم حقوقی هایتاور مدعی شد دنیرو ۵۰۰ میلیون دلار ثروت دارد اما کراس گفت همه گیری کرونا وضعیت مالی دنیرو را متزلزل ساخته و هایتاور هم در این شرایط به ولخرجی های خود ادامه داده است.

کراس همچنین گفت مالیات سنگینی برای دنیرو تعیین شده که رسانه ها رقم آن را ۱۸/۲۵ میلیون دلار عنوان کرده اند. درآمد حاصل از دو فیلم بعدی او قرار است صرف پرداخت بدهی مالیاتی اش شود.

اما در جلسه ی دادگاه، وکیل هایتاور، کوین مک دانه، ادعا کرد هیچ پسرفت و کسادی در سبک زندگی دنیرو به وجود نیامده است. مک دانه گفت: «آقای دنیرو وقتی روزهای یکشنبه برای خوردن میان وعده به کنتیکت می رود، تا آنجا یک هلیکوپتر کرایه می کند. وقتی برای دیدن دوستانش یا به هر جای دیگری می رود از جت شخصی استفاده می کند.»

قاضی دادگاه در بیانیه ای خطاب به هر دو طرف گفت «این مبالغ برای ۹۹/۹۹۹۹۹ درصد مردم دنیا اصلاً چیز عادی ای نیست.»

او در ادامه گفت: «من می خواهم که دو طرف از یکدیگر جدا شوند. می خواهم که آقای دنیرو و خانم هایتاور راه شان را از هم جدا کنند. هر دوی آن ها بعد از این، از بیشتر آدم های روی کره زمین ثروتمندتر می شوند. هیچ شکی در آن نیست.»

دنیرو و هایتاور ۲ فرزند دارند، یک پسر ۲۳ ساله و یک دختر ۹ ساله که از طریق رحم اجاره ای متولد شد.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه