ارسال به دیگران پرینت

۷ اسپین آف که از فیلم اصلیشان بهتر بودند

اسپین آف به روایتی جدا از یک مجموعه‌ی رمان، فیلم، سریال یا بازی ویدئویی گفته می‌شود که اساس داستان آن با داستان مجموعه اصلی در یک راستاست. حال این اسپین آف می‌تواند در همان دنیای مجموعه اصلی داستان دیگری را از شخصیت‌های مجموعه تعریف کند.

۷ اسپین آف که از فیلم اصلیشان بهتر بودند

بعضی اوقات اسپین آف‌ها از مجموعه‌های اصلی بهتر از آب در می‌آیند که می‌خواهیم در این مطلب آن‌ها را به شما نشان دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از نظر بگذارنید.

۱- Creed

 

فیلم راکی را همگی می‌شناسیم. فیلم‌های کلاسیکی که از دهه ۷۰ و با ایفای نقش سیلوستر استالونه پخش آن شروع شد. اگر چه قبول کردن آن سخت اما مجموعه کرید، فیلم‌های بهتری از آب درآمدند. کارگردانی رایان کوگلر به همراه بازی مایکل بی جردن در کنار حضور سیلوستر استالونه اثر درخور توجهی را به وجود آورده که مخاطبان فیلم‌های ورزشی می‌توانند بسیار از آن لذت ببرند.

۲- Spider-Man: Into The Spider-Verse

 

انیمیشن اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی، سفری به دنیای عنکبوتی می‌کند. دنیای عنکبوتی شامل دنیاهای موازی است که هر کدام یک اسپایدرمن مختص به خود را دارند. این انیمیشن از تمام فیلم‌های ساخته شده در مورد این شخصیت ابرقهرمانی بیشتر مورد تحسین مردم و منتقدین قرار گرفت. این فیلم در جای جای داستان اشارات بسیار جالبی نیز به فیلم‌های گذشته اسپایدرمن می‌کند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه