ارسال به دیگران پرینت

سینما | میزان درآمدهای مجموعه سینماهای زنجیره ای «AMC»حدود ۹۰ درصدکاهش یافت

مجموعه سینماهای «AMC» علی رغم بازگشایی سالن های خود، از زیان ۹۰۰ میلون دلاری در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ به دلیل همه گیری ویروس کرونا خبر داد.

سینما  | میزان درآمدهای مجموعه سینماهای زنجیره ای «AMC»حدود ۹۰ درصدکاهش یافت

از زمان تعطیلی سینماها در ماه مارس به دلیل بحران جهانی کرونا، سینماهای زنجیره ای «AMC» به تدریج ۵۳۹ مجموعه سینمایی خود را  از مجموع ۶۰۰ مجموعه خود در آمریکا بازگشایی کرده، با این وجود مخاطبان هنوز خود را از سینماها دور نگه می دارند و بر اساس اعلام کمپانی چینی «دالیان مدیا گروپ» که مالک سینماهای «AMC» است، این سینماهای زنجیره ای تنها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با ۹۰۵ میلیون دلار زیان همراه بوده است، در حالی که سال گذشته در این بازه زمانی زیان آن تنها ۵۴.۸ میلیون دلار برآورد شده بود. 

میزان درآمدهای مجموعه سینماهای زنجیره ای «AMC» نیز در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ با رسیدن به ۱۱۹.۵ میلیون دلار از کاهش حدود ۹۰ درصدی حکایت دارد. 

«AMC» در ماه اکتبر به سرماه گذاران هشدار داد که احتمالا تا پایان سال و یا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی دیگر هیچ نقدینگی نخواهد داشت مگر آن که سرمایه گذارهای جدید پیدا کند و یا شمار مخاطبان افزایش قابل ملاحظه ای یابد. این کمپانی اخیرا اعلام کرده ۲۰ میلیون از سهام خود را برای به دست آوردن ۵۰ میلیون دلار سرمایه جدید خواهد فروخت. 

این مجموعه بزرگ سینماهای زنجیره ای پس از چند ماه تعطیلی، سالن های خود را از ماه اوت و با ظرفیت ۲۰ تا ۴۰ درصد بازگشایی کرد اما همچنان سالن های سینمایی اش در دو منطقه کلیدی لس آنجلس و نیویورک تعطیل است و استودیوهای فیلمسازی نیز پس از عملکرد نه چندان موفق فیلم «تِنت» در گیشه، تمایلی به اکران آثار جدید خود ندارند. 

مجموعه سینماهای زنجیره‌ای «AMC» دارای ۲۲۰۰ سالن در اروپا و ۸۲۰۰ سالن نمایش فیلم در آمریکاست.

 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه