ارسال به دیگران پرینت

نمایش همزمان «ناکجاآباد» در چند جشنواره مهم سینمایی

فیلم «ناکجاآباد» به کارگرانی «کلوئی ژائو» به عنوان بخشی از همکاری جشنواره های سینمایی پائیزی در این رویدادها به روی پرده می رود.

نمایش همزمان «ناکجاآباد» در چند جشنواره مهم سینمایی

 این فیلم که با نقش آفرینی «فرانسیس مک دورمند» بازیگر برنده اسکار همراه است به صورت همزمان و در تاریخ ۱۱ سپتامبر در دو جشنواره ونیز و تورنتو به روی پرده می رود و در هر دو نمایش «مک دورمند» و «کلوئی ژائو» کارگردان فیلم به صورت مجاری به معرفی فیلم خواهند پرداخت. 

«ناکجاآباد» به عنوان بخشی از همکاری میان جشواره های پائیزی سینما علاوه بر جشنواره ونیز و تورنتو، در جشنواره بین المللی فیلم نیویورک نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

جشنواره فیلم تلوراید آمریکا نیز بخشی از همکاری رویدادهای سینمایی پائیزی بود اما سرانجام به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی جشنواره ۲۰۲۰ خود گرفت اما اعلام کرده برنامه نمایش فیلم «ناکجاآباد» را به صورت سینما-ماشین در تاریخ ۱۱ سپتامبر با حضور کارگردان و بازیگر اصلی فیلم ترتیب داده است. 

«ناکجاآباد» سومین ساخته بلند «کلوئی ژائو» پس از فیلم های «ترانه هایی که برادرم به من آموخت» و «سوارکار» است که اقتباسی از کتاب غیرداستانی «ناکجاآباد: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته «جسیکا برودر» در سال ۲۰۱۷ است. 

در این فیلم «فرانسیس مک دورمند» در نقش زنی به نام فِرن بازی می کند که پس از سقوط اقتصادی یک شرکت در مناطق روستایی ایالت نوادا، یک سفر جاده ای را با ماشین خود آغاز می کند و به کشف زندگی به عنوان یک خانه به دوش مدرن می پردازد. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه