ارسال به دیگران پرینت

علاقه‌ی نوید محمدزاده به ایفای نقش این فرمانده

| نوید محمدزاده که بیشتر با ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی اجتماعی کشورمان چون «من عصبانی نیستم»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «لانتوری»، «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» به شهرت رسیده است، تاکید کرد دوست دارد نقش شهید همت را بازی کند.

 علاقه‌ی نوید محمدزاده به ایفای نقش این فرمانده

نوید محمدزاده، بازیگر سرشناس تئاتر و سینمای کشورمان، در پستی اینستاگرامی، با انتشار عکسی از شهید محمدابراهیم همت، از علاقه‌اش به ایفای نقش این فرمانده جنگ ایران و عراق گفت.

او خیلی کوتاه در توضیح این عکس نوشت: «نقشی که دوست دارم بازی کنم.»

 

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه