ارسال به دیگران پرینت

کارگردان «چرنوبیل» سریال دیگری می‌سازد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، «یوهان رِنک» کارگردان سریال «چرنوبیل» درحال مذاکره برای ساخت سریال «مجوس» است.

کارگردان «چرنوبیل» سریال دیگری می‌سازد

سریال «مجوس» با اقتباس از رمان مشهور «جان فاولز» نویسنده بریتانیایی ساخته خواهد شد.

 «نیل استریت پروداکشن»‌ که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «‌۱۹۱۷» را در کارنامه دارد، تهیه‌کنندگی این مینی‌سریال را برعهده خواهد داشت.

«‌رنک» با انتشار تصویری از جلد کتاب «مجوس»‌ در صفحه اینستاگرام خود و نوشتن عبارت «چیزی درحال آماده شدن است» خبر آغاز این پروژه را قوت بخشید.

«پیپا هریس» مدیر کمپانی «نیل استریت» در گفت و گو با «ورایتی» اعلام کرد «رنک» در حال مذاکره با این کمپانی برای کارگردانی مینی‌سری «مجوس»‌ است.  

«هریس» معتقد است هیچ‌ فردی بهتر از «رنک» نمی‌تواند رمان «جان فاولز» را به سریال تبدیل کند.

«تام اچ» که نویسندگی فیلم‌نامه فیلم «جودی» و برخی از قسمت‌های سریال «تاج» را در کارنامه دارد نویسندگی فیلم‌نامه این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت. 

رمان «مجوس» که در سال ۱۹۶۶ منتشر شد داستان یک مرد جوان انگلیسی به نام نیکلاس اورف است که کار تدریس در جزیره‌ای دورافتاده در یونان را می‌پذیرد تا از یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی نه چندان رضایت بخش فرار کند. در آنجا، رابطه‌ی دوستانه‌ی نیکلاس با میلیونری منزوی، به یک بازی اسرارآمیز و مرگبار از خشونت، اغواگری و خیانت تبدیل می‌شود. نیکلاس بیشتر و بیشتر به درون بازی کشیده می‌شود و هر چه می‌گذرد، یافتن تمایز میان گذشته و حال و خیال و واقعیت برای او سخت‌تر می‌شود

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه