ارسال به دیگران پرینت

ذوالنور: در این ۵ سال برجام ضربات سختی به اقتصاد کشور وارد کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برجام در این ۵ سال به ضربات سختی به اقتصاد کشور وارد کرد و سبب سختی و مشکلات مردم شد، چون تضمینی نگرفته بودند و طرف مقابل به تعهدات عمل نکرد؛ در برجام هیچ برگ برنده‌ای برای ما دیده نشده بود که بتوانیم حق خود را مطالبه کنیم.


ذوالنور:  در این ۵ سال برجام ضربات سختی به اقتصاد کشور وارد کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید مصون‌سازی و ایمن‌سازی در اقتصاد کشور داشته باشیم تا تحریم‌ها بر زندگی و معیشت مردم اثرگذار نباشد؛ این موضوع ازجمله برنامه‌های مجلس شورای اسلامی است.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت آغاز سال جدید اظهار داشت: سال 99 سال خیلی سختی بود؛ مردم مشکلات معیشتی داشتند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با تحمل بالای مردمی که باسیلی صورتشان را سرخ کردند، سال 99 را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم سال جدید با گشایش و موفقیت همراه باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در این 9 ماه که از فعالیتش می‌گذرد، اقدامات مناسبی انجام داده است، مالیات بر خانه‌های خالی و کنترل قیمت منازل، کاهش اجاره‌بها و مالیات بستن بر خانه‌های لوکس که فاصله طبقاتی را افزایش می‌دهد؛ رفع موانع تولید و رونق تولید، قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ازجمله این اقدامات است.

وی تصریح کرد: برجام در این 5 سال به ضربات سختی به اقتصاد کشور وارد کرد و سبب سختی و مشکلات مردم شد چون تضمینی نگرفته بودند و طرف مقابل به تعهدات عمل نکرد؛ در برجام هیچ برگ برنده‌ای برای ما دیده نشده بود که بتوانیم حق خود را مطالبه کنیم اما این قانون نقص برجام را جبران کرده و کاری کردیم که طرف مقابل مجبور شود از مواضع خود کوتاه بیاید و حق ملت ایران را ادا کرده و در رفع تحریم‌ها تجدیدنظر کند.

ذوالنور گفت: باید مصون‌سازی و ایمن‌سازی در اقتصاد کشور داشته باشیم تا تحریم‌ها بر زندگی و معیشت مردم اثرگذار نباشد و این موضوع ازجمله برنامه‌های مجلس شورای اسلامی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: 2 شهرستان برای قم در سال گذشته تصویب شد، برخلاف گذشته که دنبال الحق شهرهایی به قم بودند؛ این بار از ظرفیت‌های‌ استان قم استفاده شد و 2 شهرستان از تجمیع بخش‌های استان با تصویب هیئت دولت شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بودجه 1400 دو ردیف جدید برای قم ایجاد شد که وضع اقتصادی قم بهتر شود و رشد بودجه استان قم نسبت به گذشته چشمگیر و مؤثرتر است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جدید سالی پر از خبر و برکت برای ملت ایران به‌خصوص شهر مقدس قم باشد، باید در سال جدید به وظیفه نوکری خود به‌عنوان نماینده مردم اهتمام داشته باشیم و در راستای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی انجام دهیم.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سعید ارسالی در

      ولی اگر از روحانی بپرسی میگه برجام تو این 5 سال خیلی کارها برای ایران انجام داد ایران رو تو این 5 سال اباد کرد

    • مجید ارسالی در

      عجب آدمهای پررویی هستین ، ضربات بزرگ رو ذوالتاریکی هایی مثل خودت به کشور وارد کرده این .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه