ارسال به دیگران پرینت

روسیه | مداخله مسکو در انتخابات آمریکا ادعای جعلی است

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ادعای جامعه اطلاعاتی آمریکا مبنی بر مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور جعلی و بی اساس است.

روسیه  |   مداخله مسکو در انتخابات آمریکا ادعای جعلی است

ریابکوف روز چهارشنبه به خبرگزاری ریانووستی گفت: هیچ گونه زمینه ای برای مطرح کردن این گونه ادعا و نتیجه گیری علیه روسیه وجود ندارد.

بر اساس گزارش رسانه های روسی، جامعه اطلاعاتی آمریکا (نهاد ارشد اطلاعاتی آمریکا) روز سه شنبه گزارشی را منتشر کرد که بر اساس آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه احتمالا دستور به تلاش برای مداخله به نفع دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ داده است

معاون وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد که در آنجا (محافل سیاسی و اطلاعاتی آمریکا) جز صحبت درباره دست داشتن روسیه در اقداماتی که رضایت طرف آمریکایی را جلب نمی کند، موضوع دیگری را مطرح نمی کنند.

به گفته ریابکوف، در دستگاه حکومت آمریکا از مدتها پیش حقایق تحریف می شود.

معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از عملکرد سازمان های تجسسی آمریکایی گفت: آنها با نتایج از قبل تعیین شده گزارشی را با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارند و بدون توجه به نادرستی این اطلاعات تنظیم و منتشر می کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۳ ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار شد و در آن جو بایدن با کسب اکثریت آرا دونالد ترامپ را شکست داد.

آمریکا در سالهای اخیر بارها روسیه را به مداخله در امور سیاسی این کشور ازجمله انتخابات متهم کرده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه