ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه کرمان: فضای مجازی اغلب بنایش بر دروغ است

خطیب نماز جمعه کرمان گفت: کسانی به صحنه مسئولیت پذیری و انتخابات وارد شوند که بتوانند ضمن اینکه برای مردم به معنای واقعی فداکاری می‌کنند در مقابل دشمن با تمام وجود استقامت ایستادگی کنند.

امام جمعه کرمان: فضای مجازی اغلب بنایش بر دروغ است

حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با اشاره به مساله انتخابات شوراها افزود: ثبت نام انتخابات شوراها آغار شده است و کسانی که توانایی در خود می بینند و آمادگی برای نوکری و خدمت به مردم را دارند؛ وارد میدان شوند زیرا شهرها نیازها و آسیب های اجتماعی فراوانی دارند که باید با کمک نیروهای جهادی، حزب اللهی، انقلابی، متخصص و دلسوز این مشکلات برطرف شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت‌: باید در انتخاب بهترین تلاش را کنیم و با فکر، بررسی، مطالعه، سوابق و قابلیت‌های افراد را ببینیم و دواطلبان اینکه چه تیمی دارند و چه کسانی از آنها حمایت می‌کنند نیز باید مورد توجه قرار گیرد و صرف تایید شورای نگهبان نباید باشد.

خطیب جمعه کرمان ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری باید کسی به صحنه مسئولیت پذیری وارد شود که بتواند ضمن اینکه برای مردم به معنای واقعی فداکاری می کند در مقابل دشمن با تمام استقامت ایستادگی کند.

حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان اینکه دشمنی، دشمن برای ما روشن شده است تصریح کرد: کافری که دشمنی می کند و برای نابودی اسلام تلاش می‌کند با او در جنگ هستیم در این شعار تکبیر گفته می شود مرگ بر منافقین و کفار نیز باید اصلاح شود و مرگ بر منافقون فتنه گر بگوییم زیرا فتنه گر و منافق دشمن اسلام است.

خطیب جمعه کرمان با تاکید براینکه دشمن ، دشمن است و باید دشمنی و چنگ و دندانی را که نشان می دهد را ببینم گفت: فضای مجازی تبدیل به بمباران فکری دشمن بر علیه نیروهای خودی شده است و برخی از افراد هر آنچه که در این فضا می بینند بازنشر می دهند در حالی که فضای مجازی اغلب بنایش بر دروغ است مگر چیزی که ثابت شود درست باشد زیرا این فضا مرکزی است که دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده است.

حجت الاسلام شیخ بهایی گفت: خوشبختانه نوروز امسال با جشن های شعبانیه همراه است و شادی و نشاط با اسلام آمیخته است اما نباید با گناه آلوده شود البته نوروز امسال نیز همانند سال گذشته با کرونا روبرو هستیم و هر چه ستاد ملی کرونا مصوب کند را باید اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه سلول اجتماع خانواده است تاکید کرد: خداوند انسان را با خانواده تکریم کرده و تشکیل خانواده و فرزند آوری به شدت مورد تاکید جامعه اسلامی است اما هم اکنون با فاجعه کاهش جمعیت روبرو هستیم و جوانان باید برای ازدواج اقدام کنند و خانواده‌ها کمک کنند آداب و رسوم را کنار بگذارند و به سادگی مراسم ازدواج فرزندان خود را برگزار کنند و نگذارند سن ازدواج بالا برود.

خطیب جمعه کرمان گفت: کمک های مومنانه فقط با غذا نیست بلکه خیرین می توانند به امر ازدواج، شغل، مسکن، جهیزیه و غیره جوانان کمک کنند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید دولت و قوه قضائیه نسبت به راه‌اندازی کارخانجات موفق بودند اما باید بیشتر از اینها کار کرد گفت: در هر کجا که براساس دستورات اسلام عمل کردیم موفق بودیم و اگر در ناحیه ای اشکال داریم به این دلیل است که طبق دستورات خداوند و منویات مقام معظم رهبری عمل نکردیم.

وی با اشاره به بهترین راه خودسازی ، آشنایی و خواندن خاطرات شهدا است و خاطرات شهدا از درون آدم را بیدار می کند و باقدردانی از مدافعان سلامت و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت بیان داشت: مردم برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      پیام رسان های فضای مجازی جز دروغگویی به صورت ناشناس و تهمت زدن ، فرهنگ ، دین و مذهب مردم را نشانه گرفته وبه صورت ناشناس ،مردم را با حرف های جعلی فریب داده و فرهنگ وارزش های ارزشمند فرهنگی ودینی مردم را بی ارزش جلوه داده،ومردم رابه پوچ گرایی سوق می دهند....... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه