ارسال به دیگران پرینت

قانون | تاکیدروسیه بر همکاری بین تهران و مسکو در امور سوریه

«الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور سوریه بر لزوم همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین تهران و مسکو برای حل و فصل بحران سوریه تاکید کرد. علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی نیز در این دیدار با تشریح نتایج دیدار اخیر خود از دمشق برای هیات روس، بر ضرورت مبارزه با تروریسم در سوریه و همچنین کمک به پیشبرد روند سیاسی این کشور درچارچوب کار کمیته قانون اساسی تاکید کرد.


قانون | تاکیدروسیه بر همکاری بین تهران و مسکو در امور سوریه

«الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور سوریه بر لزوم همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین تهران و مسکو برای حل و فصل بحران سوریه تاکید کرد.

 هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی و به همراهی کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه امروز در حاشیه پانزدهمین نشست بین المللی کارشناسان ارشد کشورهای عضو روند آستانه در شهر سوچی با هیات روسیه این نشست به ریاست الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور سوریه دیدار و رایزنی کرد.

لاورنتیف در این دیدار بر لزوم همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین ایران و روسیه برای حل و فصل بحران سوریه تاکید کرد.

خاجی نیز در این دیدار با تشریح نتایج دیدار اخیر خود از دمشق برای هیات روس، بر ضرورت مبارزه با تروریسم در سوریه و همچنین کمک به پیشبرد روند سیاسی این کشور درچارچوب کار کمیته قانون اساسی تاکید کرد.

طرفین بطور مفصل در مورد آخرین وضعیت سوریه از جمله اوضاع میدانی و فرایند حل و فصل سیاسی آن کشور درچارچوب کمیته قانون اساسی سوریه، رایزنی و گفت گو کردند.

هیات های روسیه، ایران و ترکیه، معارضان سوری و دولت سوریه برای شرکت در این مذاکرات درشهر بندری سوچی در ساحل دریای سیاه حضور دارند.

بررسی آخرین تحولات سوریه در عرصه های مختلف محور اصلی گفت وگوهای نمایندگان کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در این نشست دو روزه خواهد بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه