ارسال به دیگران پرینت

دمشق از هماهنگی رژیم صهیونیستی، ترکیه و آمریکا علیه سوریه پرده برداشت

وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از وجود هماهنگی میان ترکیه، آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از افزایش حملات این رژیم به سوریه خبر داد.

دمشق از هماهنگی رژیم صهیونیستی، ترکیه و آمریکا علیه سوریه پرده برداشت

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه سوریه در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به روش متجاوزانه و خطرناک خود(عملیات نظامی اخیر علیه سوریه) ادامه می‌دهد و این مسئله نشان دهنده وجود هماهنگی برنامه‌ریزی شده میان اشغالگران اسرائیلی، ترکیه و آمریکا است که بخش‌های زیادی از خاک سوریه را اشغال کرده‌اند.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد، این هماهنگی در سایه حمایت نامحدود آمریکا از تل آویو و مصونیت رژیم صهیونیستی از مجازات که آمریکا و کشورهای دیگری در شورای امنیت آن را برای این رژیم فراهم می‌کنند، انجام می‌شود. ما با ادامه این تجاوزات که اکنون بیش از هر زمان دیگری امنیت و ثبات در منطقه را تهدید می‌کند، مخالفیم. ادعاهای این رژیم در ترساندن مردم سوریه موفق نخواهد بود بلکه بر پایبندی و پافشاری آن‌ها برای پیروزی بر تروریسم و بازپس‌گیری جولان می‌افزاید.

وزارت خارجه سوریه در نامه خود از شورای امنیت خواست به مسئولیت‌های خود در چارچوب منشور سازمان ملل و مهم‌ترین آن حفظ صلح و امنیت بین المللی و اتخاذ اقدامات فوری و جدی برای ممانعت از تکرار این تجاوزات تروریستی عمل کند.

چهارشنبه سامانه دفاع هوایی سوریه تعدادی از موشک‌های رژیم صهیونیستی در حومه جنوبی دمشق را ساقط کرد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه