ارسال به دیگران پرینت

الهام علی‌اف | در درگیری میان آذربایجان و ارمنستان، ترکیه طرف نیست

رئیس‌جمهور آذربایجان تاکید کرد که در درگیری میان این کشور و ارمنستان، ترکیه طرف نیست.

الهام علی‌اف  |  در درگیری میان آذربایجان و ارمنستان، ترکیه طرف نیست

الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان در گفتگو با شبکه روسیه-24 با تکذیب ادعاهای مربوط به حضور ترکیه در درگیری میان این کشور و ارمنستان، تصریح کرد: ترکیه در درگیری ما با ارمنستان، طرف نیست و فقط به منظور دادن روحیه از آذربایجان حمایت می‌کند.

علی‌اف در ادامه ارمنستان را «اشغالگر» خواند و گفت: ارمنستان با اشغال اراضی آذربایجان آشکارا در حال نقض حقوق بین‌الملل است.

رئیس‌جمهور آذربایجان افزود: اظهارات ارمنستان در رابطه با طرف بودن ترکیه در درگیری‌ها، فتنه‌انگیزی است و جنگنده‌های F-16 نیروهای مسلح ترکیه به هیچ‌وجه در درگیری‌ها شرکت ندارند.

علی‌اف با مضحک خواندن ادعاهای پروپاگانداگونه طرف ارمنی مبنی بر حضور افراد مسلح سوری در آذربایجان، تاکید کرد: این هم خبر دروغ دیگری است. هیچ جنگجویی از سوریه به اینجا نیامده و هیچ سند و مدرکی نیز در این رابطه وجود ندارد. این پروپاگاندایی است که طرف ارمنی از طریق اینترنت سعی در حقیقی جلوه دادن آن است.

وی همچنین با بیان اینکه کشورش همواره نقش سازنده‌ای در مذاکرات در چارچوب گروه مینسک داشته است، گفت که ارمنستان مرتب به منظور ادامه اشغال اراضی آذربایجان، روند مذاکرات را به شکست کشانده است.

منبع : آناتولی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه