ارسال به دیگران پرینت

شهردار سان‌فرانسیسکو | ترامپ یک «تروریست» است

شهردار سان فرانسیسکو در مصاحبه‌ای رئیس‌جمهور آمریکا را تروریست و دیکتاتور خطاب کرده و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را در خط مقدم مبارزه با او توصیف کرد.


شهردار سان‌فرانسیسکو  |   ترامپ یک «تروریست» است

«لاندن برید» شهردار سان‌فرانسیسکو آمریکا روز شنبه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را «تروریست» و «دیکتاتور» خطاب کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این مقام آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت: «ما یک [رئیس‌جمهور] تروریست داریم، ما دیکتاتوری داریم که کشور را می‌گرداند و نانسی پلوسی [رئیس مجلس نمایندگان] در خط مقدم مبارزه با او ایستاده است، گرچه نمی‌خواهم برای اتفاقی که افتاده توجیهی بیاورم».

منظور شهردار سان‌فرانسیسکو از اتفاق، مراجعه پلوسی به آرایشگاهی در این شهر، آن هم در حالی است که دموکرات‌های آمریکا اصرار دارند کسب‌وکارهای کوچک باید به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل بمانند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در این خصوص که چرا پلوسی بابت این اقدام خود عذرخواهی نمی‌کند گفت، وی تنها مسئول کارهای خود بوده و نمی‌تواند به دیگران بگوید چکار کنند.

این در حالی است که دانشگاه جانز هاپکینز امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته با تأیید ابتلای دستکم ۵۰ هزار و ۵۰۲ مورد جدید، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۶ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۹۱۱ نفر افزایش یافت.

همچنان که ایالات متحده آمریکا در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته قرار دارد و در این بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان انگشت اتهام کوتاهی در مقابله با این بیماری را به سمت یکدیگر نشانه می‌روند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه