ارسال به دیگران پرینت

حجاریان | شکایت فرزند سعید حجاریان از یک نماینده مجلس

وکیل محسن حجاریان از شکایت موکل خود از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس یازدهم به دلیل انتشار مطالب خلاف واقعیت خبر داد

 حجاریان | شکایت فرزند سعید حجاریان از یک نماینده مجلس

علی ‌مجتهدزاده، وکیل محسن حجاریان، در خصوص شکایت موکل خود از علی خضریان نماینده تهران در مجلس یازدهم، گفت: امروز به همراه محسن حجاریان پسر آقای سعید حجاریان از علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی برای انتشار مطالب خلاف واقعیت درباره سعید و محسن حجاریان در توییتر شکایت کردیم.

وی افزود: شرکتی که خضریان در توییتر از آن یاد کرده، شرکتی کوچک با معدل حساب ۹۰‌ میلیون تومان است که این شرکت یک‌ حساب واقعی و قانونی دارد. کسی که در جایگاه نماینده مجلس قرار دارد، باید دانش حقوقی داشته باشد؛ مطالبی را که این نماینده بیان کرده مصداق بارز نشر اکاذیب است.

وی اضافه کرد: چون این مطالب در مجلس بیان نشده و تنها در فضای مجازی منتشر شده، ما شکایتمان را در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نکردیم بلکه به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کردیم و شکایت را ارائه کردیم.

مجتهدزاده با بیان اینکه انصاف، قانون و اخلاق توسط این نماینده زیر پا گذاشته شده است، تاکید کرد: کسی که در جایگاه قانونگذاری کشور قرار می‌گیرد، باید بیش از همه به قانون پایبند باشد.

وی تأکید کرد: واردات ناچیز موکل من مربوط به قبل از تحریم‌های شدید آمریکا بود؛ متأسفانه در برخی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هم ۴هزار تن،۴میلیون تن اعلام شده بود که من اصلاح می‌کنم؛ رقم واردات ۴هزار تن بوده و این واردات مربوط به قبل از دوران تحریم بوده است. ما منتظر هستیم که دستگاه قضا بر مدار عدالت عمل کند و این نماینده تبعات کیفری عمل خود را ببیند؛ دفاعیات ما نیز هم در محضر دادگاه و هم در محضر ملت قابل انتشار خواهد بود.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه