ارسال به دیگران پرینت

هزاران پست توئیتری طرفداران بن سلمان علیه ولیعهد سابق

منابع سعودی از حمله توئیتری طرفداران محمد بن سلمان علیه ولیعهد سابق این کشور به اتهام فساد و با هدف خدشه دار کردن وجهه وی خبر دادند.

هزاران پست توئیتری طرفداران بن سلمان علیه ولیعهد سابق

به نقل از القدس العربی، از جمعه گذشته تاکنون هزاران پست توئیتری علیه محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان سعودی به اتهام فساد از سوی کاربران توئیتر منتشر شده است.

به نظر می‌رسد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان تلاش می‌کند تا از این طریق رقبای سیاسی خود را از عرصه قدرت کنار بزند. بن نایف در سال ۲۰۱۷ از پست ولیعهدی کنار گذاشته شده و بن سلمان به جای او بر کرسی قدرت نشست.

وی می کوشد از طریق بازوی‌های مجازی خود محمد بن نایف و سعد الجبری معاون وی که مسئول سابق اطلاعاتی سعودی نیز به شمار می‌رود را به فساد متهم کند.

منابع آگاه سعودی اعلام کردند که این پست‌های توئیتری توسط طرفداران بن سلمان منتشر شده تا افکار عمومی را برای وارد آوردن اتهامات فساد علیه بن نایف آماده کنند.

این منابع اعلام کردند که هجمه توییتری علیه بن نایف با هدف خدشه دار کردن وجهه وی صورت می‌گیرد. منابع سعودی بیان کردند که دولت عربستان به صورت مشخصی از این حمله توییتری حمایت می‌کند چرا که ۲ مسئول برجسته سعودی نزدیک به محمد بن سلمان این پست‌های توییتری را بازنشر کرده‌اند.

بن نایف یکی از مهمترین رقبای سیاسی بن سلمان به شمار می‌رود و همچنان در میان رقبای بن سلمان از محبوبیت برخوردار است. نیروهای سعودی وی را در مارس گذشته بازداشت کرده و به مکان نامعلومی بردند.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه