ارسال به دیگران پرینت

سؤال از رئیس‌جمهور مفید نیست چون ضعف‌های این دولت مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود

نماینده تهران در مجلس گفت: سؤال از رئیس جمهور کمکی به رفع مشکلات کشور نخواهد کرد، چون ضعف‌های این دولت مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود و طرح سؤال وقت مجلس، نمایندگان و ملت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرد.

سؤال از رئیس‌جمهور مفید نیست چون ضعف‌های این دولت مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود

روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در باره سؤال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار داشت: عملکرد دولت برای مجلس کاملا مشخص است و چیزی نیست که نمایندگان در این باره ندانند و بخواهند با سؤال آن ابهام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رفع کنند.

عملکرد دولت جلوی چشم همه ایرانیان است

وی افزود: سؤال از رئیس جمهور در شرایط فعلی کشور موضوعیتی ندارد، چراکه 7 سال از عمر این دولت گذشته و عملکرد آن جلوی چشم همه ایرانیان است، ضمن این که اظهارات همه دولتمردان و بخش‌های مختلف قوه مجریه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس بارها شنیده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سؤال از رئیس جمهور قطعا کمکی به رفع مشکلات کشور نخواهد کرد ضمن این که احتمال این که طرح این سؤال منجر به حواشی زیاد در جامعه شده و وقت مجلس، نمایندگان و ملت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بخش‌های مختلف بگیرد بسیار زیاد است.

نمایندگان مجلس کم‌کاری‌های دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانند

ایزدخواه گفت: نمایندگان مجلس کم کاری‌های دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانند و مردم نیز به خوبی نسبت به این موضوع آگاهی دارند. همچنین در طول 7 سال اخیر ما شاهد سوءتدبیرهای زیادی از سوی دولت بودیم.

ضعف و سوءتدبیرهای این دولت مربوط به امروز و دیروز نیست 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ضعف و سوءتدبیرهای دولت مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از 7 سال پیش تاکنون تکرار شده و خیلی از مردم و کارشناسان و متخصصان این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رصد کرده و بر نقاط ضعف دولت اشراف دارند.

وی ادامه داد: بایستی با طرح‌های دقیق و نقطه‌زن و نظارت‌های نفس‌گیر دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدت زمان یک سال باقیمانده از عمرش به کار وادار کنیم.

نماینده مردم تهران گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس جز این که وقت مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد و حاشیه برای کشور ایجاد کند چیز دیگری ندارد.

منبع : خبرگزاری فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه