ارسال به دیگران پرینت

روحانی| رییس جمهور برضرورت خروج سازمان تامین اجتماعی از بنگاه داری تاکید کرد

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در پی گزارش مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، درخصوص تسریع و برنامه ریزی برای موارد مهمی چون الکترونیکی کردن خدمات این سازمان در راستای تحقق دولت الکترونیک و ضرورت خروج این سازمان از بنگاه داری تاکید کرد.

روحانی| رییس جمهور برضرورت خروج سازمان تامین اجتماعی از بنگاه داری تاکید کرد

روحانی با تاکید بر ضرورت خروج سازمان تامین اجتماعی از بنگاه داری تاکید کرد : منابع حاصل از عرضه سهام که در جهت خروج از بنگاه داری عرضه می شود، به عنوان ذخایر و سرمایه بین نسلی سازمان و متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگان صیانت شود و منابع حاصله می بایست صرف خرید سهام در شرکت های برتر و سودآور با رعایت عدم بنگاه داری گردد.

وی در ادامه از روند خدمت رسانی به بازنشستگان و استفاده کنندگان از خدمات اجتماعی و همچنین با اشاره به جلسه هفته جاری با دستگاه ها در خصوص توسعه و یکپارچه سازی در خدمات الکترونیک دولت، بر استمرار پرداخت کارکرد به موقع مراکز درمانی تابع وزارت بهداشت و غیرتابعه این وزارتخانه تاکید کرد.

رئیس جمهوری با ابراز رضایت از روند تحقق این موضوع و ارتقاء اعتبار دفترچه های درمانی تاکید کرد که به هیچ وجه نباید روند پرداخت هزینه های درمان بیمه شدگان به مراکز درمانی به تعویق بیافتد و ضروری است که این حق بیمه ها به موقع پرداخت شود.

روحانی با تقدیر از تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بدهی وزارت بهداشت، به موضوع بخشی از گزارش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره موضوع نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مصوبه جلسه اخیر دولت الکترونیک و جهش تولید، نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک باید تا شش ماه آینده عملیاتی شود و با توجه به این مصوبه، دفترچه های تامین اجتماعی جمع آوری و نسخه الکترونیکی آن جایگزین شود.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه