ارسال به دیگران پرینت

نتانیاهو: آماده نبودن نقشه الحاق و منتظر تصمیم رهبر حزب آبی و سفید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نقشه «الحاق» (اشغال) کرانه باختری هنوز آماده نبوده و منتظر تصمیم رهبر حزب آبی و سفید درباره این اقدام است.

نتانیاهو: آماده نبودن نقشه الحاق و منتظر تصمیم رهبر حزب آبی و سفید

 «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه درباره تصمیم این رژیم برای اشغال کرانه باختری گفت که در حال گفت‌وگو با مقامات آمریکایی بوده و به دنبال موافقت آنها درباره این موضوع است.

وی که در نشست حزب لیکود صحبت می‌کرد، افزود که «الحاق» (اشغال) بخش‌های بیشتری از کرانه باختری زمانی انجام خواهد شد که با حمایت «بنی گانتز» رهبر حزب آبی و سفید همراه باشد و وی هنوز درباره این موضوع تصمیم نگرفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که قبلا اول جولای (11 تیرماه) را زمان اجرای اشغال کرانه باختری اعلام کرده بود امروز اعلام کرد که نقشه‌های این اقدام هنوز آماده نشده است.

نتانیاهو در این سخنرانی فاش کرد به احتمال زیاد برنامه توسعه اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در تابستان سال جاری تنها شامل چند شهرک باشد و طبق طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن که شامل 30 درصد کرانه باختری و دره اردن است، نخواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که قصد دارد طرح «الحاق» را در کابینه به رای بگذارد و این رای گیری شامل کل طرح صلح ترامپ نمی‌شود.

نتانیاهو در ادامه سخنانش اصرار داشت که طرح وی درباره کرانه باختری «الحاق» نبوده بلکه اعمال حاکمیت اسرائیل بر این شهرک‌ها بوده و ساخت‌وسازها در شهرک‌های کنونی نیز متوقف نخواهد شد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه