ارسال به دیگران پرینت

اعمال قانون | ثبت تصاویر ۲۶۰۰ نفر از افراد فاقد ماسک در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در ۴۸ ساعت گذشته تصاویر ۲هزار و ۶۰۰ نفر از از افراد فاقد ماسک اخذ و برای اعمال قانون به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شده است.

 اعمال قانون   |  ثبت تصاویر ۲۶۰۰ نفر از افراد فاقد ماسک در تهران

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اصناف در طرح تعطیلی دوهفته‌ای، اظهار کرد: در سومین روز از اجرای طرح تعطیلی دوهفته‌ای اصناف در تهران بازدید میدانی از سطح تهران انجام دادیم.

 

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشکر از همکاری خوب مردم در رعایت پروتکلهای ابلاغ‌شده، گفت: بالغ بر 95 درصد از اصناف و کسبه در تهران ضوابط را رعایت کردند.

 

این مقام انتظامی افزود: در دو روز گذشته در حوزه ترددهای شهری در روز بیش از 50 درصد و در شب بیش از 70 درصد کاهش داشتیم که نشان از همکاری خوب مردم دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمام امکانات در 48 ساعت گذشته، 703 تیم را در بیش از 500 نقطه شهر تهران شامل مبادی ورودی و خروجی، مناطق پرجمعیت و پرازدحام، ایستگاه‌های مترو، سایر مراکز و بازارها مستقر کرده است و هم در حوزه ترددها و هم اصناف، کنترلهای لازم را خواهیم داشت.

 

وی بیان کرد: کار جدیدی را در 48 ساعت گذشته شروع کردیم، افراد حین خروج از منازل باید ماسک زده باشند و در این رابطه افراد فاقد ماسک با دوربینهای البسه پلیس و دوربینهای نظارتی اعمال قانون می‌شوند و در مدت مذکور تصاویر دوهزار و 600 نفر از افراد فاقد ماسک اخذ و برای اعمال قانون به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شده است، اعمال قانون این افراد مراحلی دارد که باید انجام شود، تصاویر این افراد تحویل رده‌های بالاتر در نیروی انتظامی شده است که باید با ثبت احوال هماهنگی صورت بگیرد و اقدامات بعدی انجام شود.

 

رحیمی ادامه داد: ترددهای شبانه (از ساعت 21 تا چهار بامداد) نیز هم توسط دوربینها و هم به‌صورت حضوری کنترل می‌شود و در دو شب گذشته بیش از 36 هزار مورد پیامک اعمال جریمه 200هزارتومانی برای ناقضان این طرح، ارسال شده است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه "در حوزه مترو نیز این هفته نسبت به هفته گذشته با کاهش 25درصدی تردد مسافران در تمام طول روز روبه‌رو بودیم"، گفت: در بحث اصناف 90 تیم از همکاران پلیس اماکن همراه با تیمهای دگیر به‌صورت روزانه کار کنترل را انجام می‌دهند.

 

وی با تأکید به اینکه "با تمام توان کنار دوستان بهداشت و درمان برای اجرای خوب طرح خواهیم بود"، متذکر شد: اقدامات ایجابی در سرلوحه کار پلیس قرار دارد و در طول دو روز گذشته بیش از 134 هزار تذکر به افرادی که پروتکلها را رعایت نمی‌کردند، داده شده است.

 

به‌گفته این مقام انتظامی در دو، سه مرکز مانند خلازیر یا پاساژ لیدوما که تجمع دست‌فروشان یا مردم بود نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه