ارسال به دیگران پرینت

وزیر اقتصاد کد بورسی دارد؟

| وزیر اقتصاد می‌گوید در بورس هیچ فعالیتی از نوع سهامداری ندارد.

وزیر اقتصاد کد بورسی دارد؟

فرهاد دژپسند در پاسخ به این سوال که آیا وزیراقتصاد هم کد بورسی دارد و در بورس سهامداری می‌کند گفت:‌ نه تنها وزیر اقتصاد بلکه طبق قانون، تمام اعضای شورای بورس، اعضا هیئت رئیسه بورس و رئیس سازمان بورس حق عضویت و فعالیت در بازار سرمایه را ندارند.

وی افزود: این افراد به واسطه اینکه اطلاعات ویژه از بازار بورس و بازار سرمایه دارند؛ به خاطر تعارض منافع حق فعالیت در این بازار را ندارند تا زمانی که در این مسئولیت باشند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد:‌ قانون به این علت ممنوع کرده چون ممکن است افراد در تصمیم‌گیری‌ها اثر بگذارند و یا از اطلاعات فنی موجود سوء استفاده شود.

منبع : برترین ها
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه