ارسال به دیگران پرینت

جهاد اسلامی ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای ترور «محسن فخری زاده» را یک اقدام تروریستی بزدلانه و تلاشی مذبوحانه برای انتقام از ایران بخاطر حمایت از موضوعات مستضعفان و ملت فلسطین برشمرد.

جهاد اسلامی ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران را به شدت محکوم کرد.

جهاد اسلامی از این اقدام تروریستی بزدلانه به عنوان هدف قرار دادن مبانی پیشرفت علمی در جهان اسلام به صورت عام و جمهوری اسلامی به شکل خاص یاد کرد.

این بیانیه می افزاید که ترور محسن فخری زاده تلاش مذبوحانه برای انتقام گیری از ایران بخاطر حمایت از موضوعات برحق و عادلانه مستضعفان در جهان علی الخصوص موضوع فلسطین است.

جهاد اسلامی با بیان اینکه این اقدام ننگین موجب صرف نظر کردن ایران از مواضع خود نمی شود، افزود: این اقدام تروریستی گواه آشکاری برای میزان کینه توزی ایادی تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان آنها است.

در این بیانیه آمده است: ما به رهبران و دولت و ملت جمهوری اسلامی تسلیت می گوییم و اطمینان داریم که ایران به تلاش برای پیشرفت در تمام زمینه ها ادامه می دهد و برای مواجهه با چالش ها و محاصره ظالمانه آمریکا و مقابله با تجاوز کینه توزانه صهیونیستی-آمریکایی از اراده ای پولادین برخوردار است.

جهاد اسلامی همچنین افزود که جمهوری اسلامی ایران بهای دفاع از موضوع فلسطین و پافشاری بر حمایت از ملت فلسطین و حق آنها در مقاومت و بازپس گیری حقوق و آزادی سرزمین و مقدساتشان را می پردازد.

گفتنی است که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه