ارسال به دیگران پرینت

آغاز بسته شدن مراکز رأی گیری | ایالت‌های جنجال برانگیز امشب

مراکز رأی گیری در تعدادی از ایالت‌های آمریکا بسته شد. یکی از دستیاران جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، اعلام کرد که "فلوریدا، کارولینای شمالی و جورجیا جنجال برانگیزترین ایالتهای امشب هستند.

آغاز بسته شدن مراکز رأی گیری | ایالت‌های جنجال برانگیز امشب

 رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که "فلوریدا جزو نخستین ایالت‌هایی خواهد بود که نتایج اولیه خود را منتشر خواهد کرد"، در حالی که "نتایج اولیه ایالت‌های حساس پنسیلوانیا و میشیگان در مقایسه با سایر ایالت‌های مهم به تأخیر خواهد افتاد."

براساس این گزارش، ویل اسکات، فرماندار "جمهوری خواه" ورمونت، اعلام کرد که "به حمایت از نامزد دموکرات، جو بایدن" رأی داده است. او نخستین جمهوریخواه در میان سایر فرمانداران ایالتی بود که این موضوع را اعلام کرد. جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها نیز گفت: "اگر امشب لازم دیدم درباره موضوعی صحبت کنم، این کار را می‌کنم. در غیر این صورت، منتظر شمردن لیست‌های انتخابات برای فردا خواهم ماند. "وی در سخنرانی در جمع هواداران خود در فیلادلفیا، پنسیلوانیا گفت: "مردم پنسیلوانیا کار فوق العاده ای انجام می‌دهند و ما نیز موفق شده‌ایم."

۷ درصد از رأی دهندگان زن هستند

بایدن همچنین گفت که "بیشترین تعداد رأی دهندگان در تاریخ آمریکا در این انتخابات حضور خواهند داشت وی همچنین گفت که "۴۷٪ از رأی دهندگان زن هستند".

ترامپ: مهلت ۳ روز اضافی به پنسیلوانیا اقدامی خطرناک است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم هشدار داد که "دادن ۳ روز اضافی به پنسیلوانیا (یعنی تمدید رأی گیری از طریق پست) اقدامی خطرناک است که سلامت انتخابات و به طور کلی کشور را تهدید می‌کند. " ترامپ با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها حق دارند از هویت پیروز در روز انتخابات آگاهی داشته باشند، در بازدید از مرکز حزب جمهوری خواه در ویرجینیا تأکید کرد که پیروزی وی در انتخابات باعث اتحاد ایالات متحده خواهد شد.

پلوسی: ۲۰ ژانویه آینده، جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده منصوب خواهد شد

عصر امروز، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت که اطمینان دارد حزب دموکرات اکثریت مجلس را قاطعانه حفظ خواهد کرد.

وی تأکید کرد که "۲۰ ژانویه آینده، جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده منصوب خواهد شد. "انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از روز سه شنبه به طور رسمی در سراسر این کشور آغاز شد.

مشارکت در رأی گیری زودهنگام با بیش از ۱۰۰ میلیون رأی دهنده بی سابقه است. این در حالی است که نظرسنجی‌ها به نفع بایدن بود که در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی، اندکی پیش از ترامپ در فلوریدا برتری داشته باشد. طبق این نظرسنجی، نتایج دو نامزد در ایالت‌های کارولینای شمالی و آریزونا با یکدیگر رابطه نزدیک دارد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه