ارسال به دیگران پرینت

موسوی: جای ترامپ بودم ملتی صلح طلب اما جنگ‌بلد را تهدید نمی‌کردم

| سفیر ایران در باکو به ترامپ هشدار داد که در روزهای انتهایی ریاست جمهوری خود ملت ایران را تهدید نکند.

موسوی: جای ترامپ بودم ملتی صلح طلب اما جنگ‌بلد را تهدید نمی‌کردم

 سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان روز شنبه در توییتی نوشت: اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید هرگز یک ملت ‎صلح‌طلب اما ‎جنگ بلد را تهدید نمی‌کردم.

ترامپ روز گذشته در گفت‌وگویی رادیویی با به کار بردن الفاظی نامناسب درباره ایران متوسل به تهدید شد و گفت: ایران می داند و به آنها اخطار داده شده است اگر سر به سر ما بگذارید، اگر کار بدی در حق ما انجام دهید، کاری با شما خواهیم کرد که بی سابقه باشد. 

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه