ارسال به دیگران پرینت

منابع ریاست‌جمهوری لبنان:

لبنان | روز چهارشنبه مذاکرات غیرمستقیم با طرف اسرائیلی آغاز می‌شود

منابع ریاست‌جمهوری لبنان تاکید کردند، مذاکرات غیرمستقیم با طرف اسرائیلی روز چهارشنبه آغاز می‌شود که هدف از آن تثبیت مرزها و احیای حقوق است نه رفتن به سمت عادی سازی. لبنان باید سطح هیئت اسرائیلی را تا حد ممکن ارزیابی کند بدون این‌که این کار معنای عادی سازی یا به رسمیت شناختن اسرائیل را داشته باشد. این منابع اشاره کردند، مذاکرات همانطور که در توافقنامه چارچوب دار و طبق سازوکار تفاهم‌نامه آوریل ۱۹۹۶ آمده، انجام خواهد شد. ماموریت هیئت لبنانی صرفا فنی است و نه سیاسی.


لبنان  |   روز چهارشنبه مذاکرات غیرمستقیم با طرف اسرائیلی آغاز می‌شود

منابع ریاست‌جمهوری لبنان به المیادین گفتند، هدف از مذاکرات غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی تثبیت احیای حقوق است نه رفتن به سمت عادی سازی.

منابع ریاست‌جمهوری لبنان تاکید کردند، مذاکرات غیرمستقیم با طرف اسرائیلی روز چهارشنبه آغاز می‌شود که هدف از آن تثبیت مرزها و احیای حقوق است نه رفتن به سمت عادی سازی. لبنان باید سطح هیئت اسرائیلی را تا حد ممکن ارزیابی کند بدون این‌که این کار معنای عادی سازی یا به رسمیت شناختن اسرائیل را داشته باشد.

این منابع اشاره کردند، مذاکرات همانطور که در توافقنامه چارچوب دار و طبق سازوکار تفاهم‌نامه آوریل ۱۹۹۶ آمده، انجام خواهد شد. ماموریت هیئت لبنانی صرفا فنی است و نه سیاسی.

این در واکنش به اظهاراتی است که گفته شده این مذاکرات نوعی ارتباط سیاسی با رژیم صهیونیستی است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه