ارسال به دیگران پرینت

پزشک والتر رید | شیرین کاری ترامپ دیوانگی است.

یکی از پزشکان حاضر در بیمارستانی که ترامپ برای درمان بیماری کرونا در آن بستری است، خروج غیرضروری او از بیمارستان برای دیدار با هوادارانش را بازی کردن رئیس‌جمهور آمریکا با جان ماموران سرویس مخفی خواند.

 پزشک والتر رید  |  شیرین کاری ترامپ دیوانگی است.

یکی از پزشکان مدعو در بیمارستان «والتر رید» از اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در خارج شدن غیرضروری از بیمارستان و به خطر انداختن جان ماموران سرویس مخفی که او را همراهی کردند، به شدت انتقاد کرد.

دکتر «جیمز فیلیپس» در توییتی نوشت: تک‌تک افراد حاضر در خودرو هنگام سواری کاملاً غیرضروری رئیس‌جمهور باید برای ۱۴ روز در قرنطینه قرار بگیرند. ممکن است بیمار شوند. ممکن است بمیرند. برای نمایش سیاسی. ترامپ به آن‌ها دستور داده جان خود را به خطر بیندازند. این دیوانگی است.

فیلیپس حدود ۳ سال است که در مرکز پزشکی والتر رید حضور دارد و همچنین پزشک و استادیار بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن در این شهر است.

وی در توییتی دیگر نوشت: خودروی شاسی‌بلند ریاست‌جمهوری نه تنها ضد گلوله است بلکه برای جلوگیری از حمله شیمیایی در مقابل نفوذ هوا هم مقاوم است. خطر انتقال کووید-۱۹ داخل آن به اندازه روند‌های پزشکی است. بی‌مسئولیتی (ترامپ) حیرت‌انگیز است. من نگران سرویس مخفی هستم که مجبور به این اقدام شده است.

او در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان به بیانیه کاخ سفید که مدعی شده بود اقدامات احتیاطی مناسب برای خروج ترامپ در نظر گرفته شده و تیم پزشکی این اقدام را ایمن توصیف کرده بود هم واکنش نشان داد.

فیلیپس گفت: این اقدام به هیچ وجه استاندارد نیست و من نمی‌توانم باور کنم که بدون اعمال نفوذ غیرضروری بر اساس سلسله مراتب فرماندهی آن پزشکان این مجوز را می‌دادند.

وی افزوود در تمام دوران کار او در بخش‌های مختلف بیمارستانی هرگز به بیماران اجازه مرخص شدن داده نشده مگر آن که برخلاف توصیه پزشکی برای خروج امضا بدهند.

رئیس‌جمهور آمریکا دیروز با انتشار یک ویدئوی دیگر از کادر پزشکی در بیمارستان والتر رید و همچنین سایر کارکنان بیمارستان از جمله پرستاران و کادر درمان تشکر کرد.

وی همچنین از طرفداران خود که در مقابل بیمارستان حضور دارند نیز تشکر کرد و اعلام کرد که احتمالا برای دیدار با آن‌ها بیمارستان را ترک می‌کند. دقایقی بعد خبرگزاری فرانسه با بیان اینکه کاروان موتوری رئیس جمهور آمریکا در مقابل بیمارستان والتر رید مشاهده شده، گزارش داد که با این حال مقصد این کاروان مشخص نیست.

شبکه سی‌ان‌ان لحظاتی بعد از حضور ترامپ در میان طرفدارانش با خودرو، گزارش داد که ترامپ دوباره به بیمارستان بازگشته است.

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه