ارسال به دیگران پرینت

درگیری‌های باکو و ایروان | ظریف و همتای آذربایجانی تلفنی گفت و گو کردند

در پی وقوع درگیری ها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو دقایقی قبل از گفت و‌گوی تلفنی ظریف و همتای آذربایجانی خبر داد. وی در توئیتی در این خصوص نوشت: درپی وقوع درگیری های نظامی تازه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، آقایان دکتر محمدجواد ظریف و جیحون بایرام اف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دقایقی پیش تلفنی گفتگو و رایزنی کردند.


درگیری‌های باکو و ایروان  |  ظریف و همتای آذربایجانی تلفنی گفت و گو کردند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو از گفت و گوی تلفنی امشب ظریف و همتای آذربایجانی در پی درگیری تای ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

در پی وقوع درگیری ها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو دقایقی قبل از گفت و‌گوی تلفنی ظریف و همتای آذربایجانی خبر داد.

وی در توئیتی در این خصوص نوشت: درپی وقوع درگیری های نظامی تازه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، آقایان دکتر محمدجواد ظریف و جیحون بایرام اف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دقایقی پیش تلفنی گفتگو و رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز پیش از این در توئیتی ضمن اعلام آمادگی برای فراهم کردن گفت و گو بین آذربایجان و ارمنستان خاطرنشان کرد: منطقه هم اکنون نیازمند صلح است.

پیش از این نیز سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه خواستار توقف فوری درگیری ها بین دو کشور شد

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه