ارسال به دیگران پرینت

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ایرانی در عمان

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ایرانی با حضور آقای نجفی خوشرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران و مسئولان نهادهای ایرانی و مدیران و معلمان، در محل مجتمع آموزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس ایرانی در عمان

 در این مراسم که دانش آموزان و اولیای آن‌ها از طریق فضای مجازی شرکت داشتند، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره فرماندهان، رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی جدید مدارس را به دانش آموزان، معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

وی با اشاره به وضعیت متاثر امروز جهان از شیوع ویروس کرونا و چالش‌هایی که کشورها با آن مواجه هستند، ابراز امیدواری کرد که تمهیدات ایجاد شده جهت آموزش در فضای مجازی بتواند نقش مناسبی را در راه آموزش و پرورش دانش آموزان ایرانی مقیم داشته باشد و با کوشش، تعامل، نظارت و همکاری دو جانبه سال تحصیلی موفقی پیش روی دانش آموزان و معلمان عزیز باشد.

سفیر کشورمان در ادامه به فشارها وتحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: در طول چهل و دو سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، عزت، وحدت و همبستگی خود را همواره به رخ جهانیان کشانده ایم و با همه محدودیت‌ها و فشارها جلوی زورگویی‌ها و خوی استکباری آمریکا ایستادگی کرده ایم.

در این مراسم که موسوی زاده رایزن فرهنگی کشورمان و حسینی سرپرست مدارس ایرانی در امارات نیز حضور داشتند، مدیر مجتمع آموزشی سفارت ایران در مسقط به ارائه گزارشی از تمهیدات و بسترسازی‌های این مجتمع برای آغاز سال تحصیلی از طریق فضای مجازی و هماهنگی های به عمل آمده با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش ایران و عمان پرداخت.

در ادامه سفیر کشورمان در نشستی صمیمی با مسئولان و معلمان مدرسه شرکت کرد و در جریان فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مجتمع قرار گرفت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه