ارسال به دیگران پرینت

در صورت عادی سازی روابط با اسراییل حسن همجواری با ایران معنایی ندارد

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کشاندن اعراب به گرداب سقوط در پنجه های صهیونیست ها است.

در صورت عادی سازی روابط با اسراییل حسن همجواری با ایران معنایی ندارد

حسین کنعانی مقدم درباره توافق امارات و اسرائیل و تبعات این اتفاق در تحولات منطقه اظهار کرد: این مساله بخشی از یک پروسه صلح و سازش است که از کمپ دیوید آغاز شد و در مراحل مختلف نیز مانند شرم الشیخ و اسلو عملا کشورهای عربی بعد از سیاست های آمریکا و فشارهای رژیم صهیونیستی مذاکرات و همکاری های مخفیانه ای برقرار کردند.

وی تصریح کرد: بنابراین اکنون در مرحله عادی سازی هستند که به عنوان بخشی است که در نهایت به صلح و سازش و کشاندن اعراب به گرداب سقوط در پنجه های رژیم صهیونیستی منجر می شود.

این کارشناس مسائل فلسطین همچنین بیان کرد: به نظر می رسد همه کشورهای عربی متاسفانه مدت هاست که چنین ارتباطی را داشتند اما از ترس ملت ها و مقاومت آن را آشکار نمی کردند اما بعد از اقدامی که سلطان قابوس با دعوت از نتانیاهو انجام داد به سمت آشکار سازی رفته اند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده حکومت هایی که دست سازش به رژیم صهیونیستی داده اند توسط مردم شان از بین رفته اند و احتمالا شاهد گام دوم بیداری اسلامی در جزیرة العرب باشیم.

وی در پایان با اشاره به تاثیر این ارتباطات با رژیم صهیونیستی بر تحولات منطقه اظهار کرد: اگر بنا باشد کشورهای جنوبی خلیج فارس پایگاه رژیم صهیونیستی باشد حسن همجواری با ایران معنایی ندارد و هر گونه اقدام خصمانه عمد و یا غیر عمد با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه