ارسال به دیگران پرینت

آمریکا: سیاست روسیه هرگونه پیشرفت در روابط را غیرممکن می‌سازد

معاون وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد، سیاست خارجی روسیه هرگونه پیشرفت در روابط میان واشنگتن و مسکو را غیر ممکن می‌سازد.

آمریکا: سیاست روسیه هرگونه پیشرفت در روابط را غیرممکن می‌سازد

استیون بیگان، معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه روابط خارجی سنا که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه سه شخص و پنج نهاد مرتبط با یوگنی پریگوژین، تاجر روس گفت: گام‌های اخیری که ما در رابطه با روسیه برداشته‌ایم، به سادگی بخشی از واکنش ما علیه الگوی قدیمی رفتاری است که عملا کار ما برای پیشرفت روابط با روس‌ها را، به هر نحوی و شکلی، غیر ممکن می‌سازد.

ایالات متحده پریگوژین و برخی از نهادهای مرتبط با او را به اتهام مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بابت ایفای نقش در اتحاد کریمه به روسیه تحریم کرده است.

ماه مارس، وزارت دادگستری آمریکا اتهاماتی مبنی بر مداخله در انتخابات را علیه شرکت پریگوژین موسوم به کونکورد لغو کرد. این تاجر روس، ماه مارس بعد از صدور حکم گفت، کونکورد در حال آماده‌سازی شکایت ۵۰ میلیارد دلاری علیه ایالات متحده بر سر پیگرد غیر قانونی است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حقدوست ارسالی در

      دیگر هیچ کشوری سیاست زورگویی و فقط امریکا را قبول نخاهد کرد شیاطین امریکایی دیگر باید دست از ظلم و زور و جنایت و بهره کشی از کشورها و دزدی پول و منافع انها را ترک کند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه