دیدار خداحافظی سفیر اندونزی با ظریف
| سفیر اندونزی در پایان ماموریت خود در ایران با وزیر خارجه کشورمان خداحافظی کرد.
اکتاوینو علی مودین سفیر جمهوری اندونزی در کشورمان بعد از ظهر امروز و در پایان ماموریت خود در کشورمان با محمد جواد ظریف وزیر امورخارحه جمهوری اسلامی ایران دیدار و خداحافظی کرد.
![]()
دیدگاه تان را بنویسید