ارسال به دیگران پرینت

سحر دولتشاهی | ازدواج سحر دولتشاهی | سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سحر دولتشاهی با این بوسه همه را مات کرد | لو رفتن همسر پنهانی سحر دولتشاهی

عشق پنهانی سحر دولتشاهی با اقدام جالب توجه این بازیگر لو رفت.

سحر دولتشاهی با این بوسه همه را مات کرد | لو رفتن همسر پنهانی سحر دولتشاهی

خبرملت: سحر دولتشاهی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه تحصیل کرده. سحر دولتشاهی بازیگری را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و سابقه کسب سیمرغ را در کارنامه خود دارد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری خندوانه است. اخباری در فضای مجازی مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون منتشر شده که این بازیگر  یا همایون رسماً آن را تایید نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد آنها چند سالی است با هم ازدواج‌ کرده‌اند. خبرهای تازه درباره سحر دولتشاهی را در ادامه از خبرملت بخوانید.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی هیچ‌گاه به طور رسمی ازدواج خود را اعلام نکرده‌اند اما این دو در محافل عمومی و خصوصی با یکدیگر دیده‌ می‌شوند و شواهد نشان می‌دهد که رابطه‌ای عاشقانه میان آنها شکل گرفته است.

چندی پیش این دو هنرمند با یکدیگر از سفر خارجی به ایران بازگشتند که پاسپورت هر دوی آنها ضبط شد. البته مدتی بعد پاسپورت همایون و سحر به آنها تحویل داده شد.

در یکی از آخرین کنسرت‌های همایون شجریان، این خواننده دسته گلی را در حضور صدها هوادار خود به سحر دولتشاهی تقدیم کرد. 

سحر دولتشاهی نیز با ارسال بوسه برای همایون، به این حرکت عاشقانه واکنش نشان داد.

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

مارال بنی‌آدم، بازیگر سینما و تئاتر تصویری از خود در کنار همسرش علی سرابی و همچنین همایون شجریان و سحر دولتشاهی منتشر کرد. بنی‌آدم با انتشار این تصویر تولد همایون شجریان را تبریک گفته است.

این برای اولین بار است که همایون شجریان و سحر دولتشاهی به عنوان یک زوج در یک دورهمی دوستانه دیده می‌شوند. شایعه ازدواج آن‌ها از چند سال قبل شنیده می‌شد و حالا گویی رنگ حقیقت به خود گرفته است.

سحر دولتشاهی چندی پیش تصویری از دوران کودکی همایون شجریان منتشر کرد و تولد همایون را تبریک گفت.

 

پیشتر حضور سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما در کنار همایون شجریان در مراسم اقامه نماز بر پیکر استاد شجریان که 18 مهر سال 1399 برگزار شد به سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه ها بدل شت. همان زمان گفته شد همایون شجریان، مژگان شجریان و سحر دولتشاهی در یک خودرو در حال سفر به مشهد برای تدفین استاد شجریان هستند.

انتشار بیانیه مشترک خانواده شجریان در اینستاگرام سحر دولتشاهی نیز یکی دیگر از اتفاقاتی بوده که باعث شد کاربران فضای مجازی گمانه‌زنی کنند خانم دولتشاهی عضوی از خانواده فرهنگی شجریان شده است.

 

کیف 162 میلیونی سحر دولتشاهی!

سحر دولت‌شاهی اخیرا در یک برنامه سینمایی شرکت کرده و کیفی که به دست گرفته است از برند دیور بوده و بیش از ۳ هزار و ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

اگر دلار را ۵۰ هزار تومان در بازار آزاد در نظر بگیریم، قیمت این کیف ۱۶۲ میلیون تومان خواهد بود.

 

 

سحر دولتشاهی: طبقه متوسط جامعه در حال نابودی است

برنامه کافه آپارات با اجرای فریدون جیرانی، میزبان سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون و علیرضا معتمدی، نویسنده و کارگردان فیلم «رضا» بود که در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

در بخشی از این گفت و گو، دولتشاهی درباره اختلاف طبقاتی موجود در جامعه گفت: «به نظر من در حال حاضر طبقه متوسط کم کم در حال نابودی است.»

معتمدی نیز در ادامه اضافه کرد: « نظر من هم همین است. به دلیل این که آرمان‌ها و انگیزه‌هایش را از دست داده و سرکوب شده است و این‌که مشکلات اقتصادی، طبقه متوسط را کم کم نابود می‌کند. طبقه متوسط فرهنگی داریم که آن هم به زودی نابود خواهد شد.»

دولتشاهی  نیز در بحثی دیگر ادامه داد: «به نظرم بیشتر دعوای همه با هم است تا دعوای سنت و مدرنیته.»

جیرانی در ادامه صحبت‌های دولتشاهی گفت: «دعوای سنت و مدرنیته، دعوای دو سبک زندگی است که در جامعه وجود دارد. سبک زندگی سنتی می‌گوید من اصلی هستم و زندگی مدرنیته نیز سبک زندگی تازه‌ای است که سعی دارد خودش را تحمیل کند و دعوا بر سر دو سبک زندگی است. »

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه