ارسال به دیگران پرینت

رضا جاودانی | صدا و سیما | مجری و گزارشگر | خداحافظی با تلویزیون

یک مجری سرشناس دیگر هم رفت | اولین اظهارات جنجالی بعد از خداحافظی

یک مجری با سابقه و معروف دیگر هم بار و بنه بست و از صدا و سیما رفت.

یک مجری سرشناس دیگر هم رفت | اولین اظهارات جنجالی بعد از خداحافظی

زندگی رنگی | در یک ماه اخیر برنامه گزارش ورزشی بدون حضور رضا جاودانی از شبکه سه پخش شده است که گمانه زنی ها را درباره جدایی این گزارشگر از صدا و سیما را تقویت کرد. رضا جاودانی در کنار مجریان و گزارشگرانی چون عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی و پیمان یوسفی یکی از قدیمی‌ترین مجزیان ورزشی تلویزیون بود که از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت و در برنامه‌های پربیننده‌ای چون گزارش ورزشی، دایره طلایی، یک جهان یک جام، بیست چارده، آنسوی نیمکت، آسیا ۲۰۱۵، جام پانزدهم و مردان آهنین مجری بود.

برنامه مردان آهنین با اجرای جاودانی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز بود که علاقه‌مندان زیادی داشت و هنوز هم درباره آن صحبت می‌شود. اولین اظهارات رضا جاودانی مجری باسابقه بعد از کناره‌گیری از تلویزیون: ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی با صداوسیما همکاری نکنم.

قطع همکاری خودم را با شبکه سوم سیما و به‌کلی با تلویزیون اعلام کرده‌ام. ترجیح می‌دهم در این شرایط فعلی با صداوسیما همکاری نکنم.اکثر دلایلم برای عدم همکاری با صداوسیما شخصی است اما در شرایط فعلی یک انسان نمی‌تواند نسبت به وضعیت زندگی هم‌وطنانش نیز بی‌تفاوت باشد. اوضاع اقتصادی مردم اصلا خوب نیست و در این شرایط دیگر رمقی برای تماشای برنامه‌های ما ندارند.مدیران تلویزیون و شبکه سه لطف داشتند و علاقه‌مند بودند که من به تلویزیون بازگردم اما من فعلا ترجیح می‌دهم این همکاری ادامه پیدا نکند.رضا جاودانی از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت ولی عدم حضورش در گزار‌ش‌های ورزشی توجه مردم را به خود جلب کرده بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه