ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال احساسی | فال تاروت عاشقانه | فال عاشقانه امروز

فال تاروت عاشقانه امروز 28 تیر 1402

امروز چهارشنبه 28 تیر1402 است و فال تاروت یکی از انواع فال‌هایی است که مسائل احساسی در آن نقش زیادی دارد.

فال تاروت عاشقانه امروز 28 تیر 1402

فال تاروت جزو قدیمی ترین و معتبرترین فال های جهان بوده و تاروت عشقی بخشی از این فال می باشد؛ فال تاروت عاشقانه امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 را بخوانید:

فروردین ماه

تاروت میکه شخص احساسیتون یکم نگران هست، فکرش درگیر مسائل مالی و کاریش هست ولی شمارو خیلی دوست داره و اگر بهتون پشت کرده باهاتون آشتی میکنه، دلخوری بینتون برطرف میشه و رابطتون گرم میشه.

اردیبهشت

احساس دلتنگی و ناراحتی میکنید، آشتی دارید، هردو دلتنگ هم هستید، بهتون وفاداره، گرهی تو این رابطه هست که بزودی حل میشه، صبور باشید، بزودی با پیام و تماسش خوشحال خواهید شد.

خرداد

احساس می‌کنید این روزها بهتون کم توجهی میکنه ولی با پیام و تماسی خوشحالتون میکنه، تو دیدارتون محدودیت ایجاد شده ولی بزودی یک خوشحالی براتون دیده میشه، دوست داشتتنون دو طرفه هست.

تیر

یک پیشنهاد و یک شروع دوباره دارید، شریک عاطفیتون آدم مهربونیه که شمارو خیلی دوست داره و بهتون فکر میکنه

مرداد

یک شروع براتون دیده میشه، ازش دلخور و ناراحت هستین و شخص احساسیتون نگران یکسری مسائل هست ولی بهتون فکر میکنه و بزودی دیدار دارید.

شهریور

دلتنگ شماست، از سمتش خوشحالی دارید، ممکنه به قولش و وعده و وعیداش عمل نکرده باشه و بهتون بی توجهی کرده باشه ولی قلباً شمارو دوست داره و بهتون فکر میکنه.

مهر

شک و تردید بینتون فاصله انداخته ولی بزودی از طرفش خبری رو دریافت میکنید که خوشحالتون میکنه.

آبان

دلتنگش هستید و بزودی آشتی، دیدار دارید و گرم شدن رابطه براتون دیده میشه و اتفاقات مثبت تو رابطتون دیده میشه

آذرماه

قلبا دوسش دارید و بهش فکر میکنید، اگر بینتون فاصلست و رابطتون کات شده و فکرتون درگیر این رابطست این رابطه درست میشه و بازگشت داره و شروع دوباره دارید، بازگشت، دیدار و خوشحالی دارید.

دی ماه

اگر با عشقتان روی موضوعی بحث کردید بدانید که ایشون بسیار دلش گرفته و بدخواب شده و بزودی از شما معذرت خواهی خواهد کرد. بین شما و عشقتان یک کنجکاوی و چک کردن متقابل وجود دارد. ایشون به فکر تغییری در ظاهر و استایل‌اش است.از طرفش پیام یا تماسی خوشحالتون میکنه، موضوعی که برای شمااست پنهان مونده آشکار میشه، مراقب فرد دورویی اطراف رابطتون باشید، شخص احساسیتون این روزا فکرش خیلی درگیره

بهمن ماه

تماس و پیامی شمارو ناراحت میکنه، اگر بینتون سردی و فاصله هست بخاطر مشکلاتی هست که شریک عاطفیتون داره، اگر بخاطر سردی و فاصله ای که بینتون هست دعا گرفتین براتون خوب نیست.

اسفند ماه

رابطتون گرم خواهد شد، اگر از هم دور هستید یا مشکل دارید یا قهر هستید، این رابطه دوباره گرم میشه.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه