ارسال به دیگران پرینت

کامران نجف زاده

عکس خانواده کامران نجف زاده لو رفت | خداحافظی جنجالی کامران نجف زاده از خبرنگاری

کامران نجف زاده با انتشار یک استوری از تصمیم خود برای خداحافظی با خبرنگاری خبر داد.

عکس خانواده کامران نجف زاده لو رفت | خداحافظی جنجالی کامران نجف زاده از خبرنگاری

کامران نجف زاده فاررغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی است. کامران نجف زاده  علاوه خرنگاری تدریس هم  می کند. کامران نجف زاده  با پایان ماموریتش، از مدیران تلویزیون خواست تا برای  بازگشت خانواده و فرزندان در حال تحصیلش، مدتی مرخصی بگیرد.  کامران نجف زاده و شب ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ در ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم گفته بود: اکنون دوران خبرنگاری برایم تمام شده است و اگر به عقب برگردم نمی‌خواهم تجربه‌های مشابه داشته باشم و به نظرم به جامعه امید دادن مهم و با ارزش است. کامران نجف زاده با انتشار یک استوری از تصمیم خود برای خداحافظی با خبرنگاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته پیش‌تولید برنامه کامران نجف‌زاده آغاز شده و اگر مراحل آماده‌سازی درست پیش رود از اوایل فصل تابستان و شاید هم زودتر پخش آن در شبکه نسیم آغاز خواهد شد. این برنامه که نام اولیه‌ اش «اتاق مخفی» است، گفتگو محور خواهد بود و محوریت سرگرم‌ کننده دارد، برنامه ای که احتمالاً از جنس گفت‌وگوهایی همچون «صندلی داغ» یا «پارک ملت» خواهد بود.

پس از انتشار خبر پایان مأموریت ۸ ساله ی کامران نجف زاده به عنوان خبرنگار صدا و سیما در نیویورک که مرداد ماه سال گذشته با معرفی رسمی خبرنگار جانشین وی اعلام شد، غیبت نجف زاده در تلویزیون طی ماه های بعدی شایعاتی را در خصوص عدم بازگشت وی به ایران و پناهندگی اش به آمریکا ایجاد کرد که با واکنش نجف زاده مواجه شد. او مهر ماه سال گذشته در اینستاگرامش ویدئوی کوتاهی از خود که در پس زمینه ی آن برج میلاد به چشم می خورد منتشر کرد تا نشان دهد در تهران حضور دارد.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه