ارسال به دیگران پرینت

آرای طارمی بالاتر از مجموع آرای مسی،بنزما و دیگران!

انتخاب گل مهدی طارمی به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا، در رسانه های اروپا و پرتغال بازتاب های زیادی داشت.

آرای طارمی بالاتر از مجموع آرای مسی،بنزما و دیگران!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و با پایان زمان رأی گیری برای انتخاب بهترین گل فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، نهایتا گل زیبای مهدی طارمی به چلسی عنوان بهترین گل UCL در فصل گذشته را به خود اختصاص داد تا مهاجم ایرانی پورتو بالاتر از بازیکنانی نظیر مسی، مودریچ، بنزما، نیمار و... قرار گرفته و جایزه زیباترین گل فصل 2020-2021 لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کند.

انتخاب گل زیبای طارمی به عنوان گل فصل، بازتاب های زیادی در رسانه های اروپایی داشت. روزنامه دیلی میل در این خصوص نوشت: مهدی طارمی ستاره پورتو با یک ضربه برگردان خیره کننده مقابل چلسی عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل 21-2020 به دست آورد. طارمی ستاره ایرانی پورتو با ضربه برگردان، در جایگاه نخست قرار گرفت. او در آخرین لحظات بازی با چلسی در استادیوم سانچز پیسخوان سویا ضربه بزرگی به چلسی زد.

این بازیکن 28 ساله با شلیک توپ در آسمان، در لحظات پایانی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی قهرمان پایانی این رقابت ها، تکنیک خیره کننده ای را به نمایش گذاشت و با ضربه ای آکروباتیک توپ را به گوشه بالای دروازه حریف رساند. از هواداران در سراسر جهان خواسته شده بود که به گل مورد علاقه خود در این رقابت رأی دهند که پس از آن که طارمی بیش از 750،000 رأی کسب کرد و عنوان بهترین گل فصل را به خود اختصاص داد.

وب سایت maisfutebol پرتغال نیز با پرداختن به این خبر و با تیتر "گل طارمی حریفان را در هم کوبید و بهترین گل سال شد" نوشت: فوروارد ایرانی پورتو بیشتر از 9 رقیب دیگرش رأی آورد. گل قیچی برگردان طارمی به چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن تمام رقبا، به عنوان بهترین گل سال انتخاب شد.

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه